Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:656766
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pircēju uzvedības teorētiskie aspekti    4
1.1.  Pircēju lēmumu pieņemšanas process    4
1.2.  Pircēju uzvedības ietekmējošie faktori    5
1.3.  Pieprasījums un to ietekmējošie faktori    9
2.  Ātrās ēdināšanas tirgus īpatnības    12
2.1.  Tirgus stāvoklis    12
2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu pieprasījums un piedāvājums    13
3.  Organizācijas raksturojums    15
4.  Pieprasījums un to ietekmējošo faktoru situācijas analīze    19
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. Patērētāji veido attieksmi pret produktiem, zīmoliem un reklāmām, un šīs attieksmes ietekmē viņu pirkšanas lēmumus. Svarīga loma ir emocijām un attieksmei. Lai veidotu pirkšanas lēmumu, ir svarīgi saprast šīs lietas un to nozīmi, jo tas ir svarīgi uzņēmumiem, lai patērētāji pirktu viņu preces
2. Kopumā pircēja rīcību un uzvedību ietekmē dažādi faktori – kultūras, sociālie, personīgie un psiholoģiskie. Tie arī nosaka, kāds pirkšanas uzvedības modelis būs noteicošais konkrētās preces vai pakalpojuma iegādē.
3. Svarīgs faktors, kas nosaka pieprasījumu pēc labas preces, ir patērētāju gaumei un vēlmēm. Cilvēku gaume un priekšrocības dažādām precēm bieži mainās, kā rezultātā mainās pieprasījums pēc tiem.
4. Preču pieprasījums ir atkarīgs arī no iedzīvotāju ienākumiem. Jo lielāki būs cilvēku ienākumi, jo lielāks būs viņu pieprasījums pēc precēm.
5. Ātrā ēdināšana viennozīmīgi ir kļuvusi par mūsdienu steidzīgā cilvēka ikdienu, kur, esot nemitīgā kustībā, ieturēt maltīti šādi ir vieglāk, ātrāk un ērtāk.
6. Tehnoloģiju attīstību klientiem ietekmē visu, sākot no pasūtīšanas procesa līdz piegādei mājās, birojā un citur. Jo vairāk iespēju paver tehnoloģijas, jo vairāk tās izmanto arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi, veidojot īpašas aplikācijas, uzlabojot servisu restorānos uz vietas, lai klientiem nodrošinātu vēl ātrāku un ērtāku apkalpošanu.
7. Klientiem joprojām noteicošie faktori ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация