Реферат
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Pieprasījums un to ietekmējošie faktori ātrās ēdināšanas ...-
Pieprasījums un to ietekmējošie faktori ātrās ēdināšanas tirgū. "Hesburger" piemērs
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Pircēju uzvedības teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Pircēju lēmumu pieņemšanas process | 4 |
1.2. | Pircēju uzvedības ietekmējošie faktori | 5 |
1.3. | Pieprasījums un to ietekmējošie faktori | 9 |
2. | Ātrās ēdināšanas tirgus īpatnības | 12 |
2.1. | Tirgus stāvoklis | 12 |
2.2. | Ēdināšanas uzņēmumu pieprasījums un piedāvājums | 13 |
3. | Organizācijas raksturojums | 15 |
4. | Pieprasījums un to ietekmējošo faktoru situācijas analīze | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 25 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Patērētāji veido attieksmi pret produktiem, zīmoliem un reklāmām, un šīs attieksmes ietekmē viņu pirkšanas lēmumus. Svarīga loma ir emocijām un attieksmei. Lai veidotu pirkšanas lēmumu, ir svarīgi saprast šīs lietas un to nozīmi, jo tas ir svarīgi uzņēmumiem, lai patērētāji pirktu viņu preces
2. Kopumā pircēja rīcību un uzvedību ietekmē dažādi faktori – kultūras, sociālie, personīgie un psiholoģiskie. Tie arī nosaka, kāds pirkšanas uzvedības modelis būs noteicošais konkrētās preces vai pakalpojuma iegādē.
3. Svarīgs faktors, kas nosaka pieprasījumu pēc labas preces, ir patērētāju gaumei un vēlmēm. Cilvēku gaume un priekšrocības dažādām precēm bieži mainās, kā rezultātā mainās pieprasījums pēc tiem.
4. Preču pieprasījums ir atkarīgs arī no iedzīvotāju ienākumiem. Jo lielāki būs cilvēku ienākumi, jo lielāks būs viņu pieprasījums pēc precēm.
5. Ātrā ēdināšana viennozīmīgi ir kļuvusi par mūsdienu steidzīgā cilvēka ikdienu, kur, esot nemitīgā kustībā, ieturēt maltīti šādi ir vieglāk, ātrāk un ērtāk.
6. Tehnoloģiju attīstību klientiem ietekmē visu, sākot no pasūtīšanas procesa līdz piegādei mājās, birojā un citur. Jo vairāk iespēju paver tehnoloģijas, jo vairāk tās izmanto arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi, veidojot īpašas aplikācijas, uzlabojot servisu restorānos uz vietas, lai klientiem nodrošinātu vēl ātrāku un ērtāku apkalpošanu.
7. Klientiem joprojām noteicošie faktori ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē …
Patērētāja lēmuma pieņemšana nav viendabīgs process. Pastāv vairāki lēmuma pieņemšanastipi, par kuriem stāsta autori D.F.Endžels, R.D.Blekuells un P.U.Miniards. Pēc viņu vārdiem, lēmumu pieņemšanas tipus skaidri parāda lēmumu pieņemšanas kontinuums. Tā pamatā ir apsvērums, kasituācijā, kad pircējs pieņem lēmumu par kādu produktu pirmkārt, viņa darbībām jābalstās uz kādas pazīstamās problēmas risināšanas shēmas. Ja lēmuma pieņemšanas process ir ļoti sarežģīts, tad tassaucās par paplašināto problēmas risināšanu, savukārt, limitētai problēmas risināšanai ir zemākaisgrūtības līmenis. Lēmuma pieņemšanas kontinuums arī ņem vērā to faktu, ka daudzus pirkumus pircējs veic atkārtoti, tad lēmums tiek pieņemts daudz ātrāk.Runājot par pirmo lēmumu pieņemšanas tipu, jāmin sākotnējo pirkumu (Belousa,2015). Autori raksta, ka tad, kad sākotnējs lēmums ir sarežģīts (paplašināta problēmas risināšana), tad vēlāk bieži veidojasilglaicīgi rīcības pirkšanas paradumi, balstoties uz lojalitāti pret zīmolu. Savukārt, limitēta problēmas risināšana noved pie ieraduma darboties inerti. Runājot par paplašināto problēmas risināšanu, kā piemēru var minēt dārgo automobīļu, dārga apģērba pirkšanu, kur ļoti augstas ir izmaksas un risks, kassaistīts ar nepareizo lēmumu, tāpēc patērētāja iesaistīšanās pakāpe ir augsta, tas aktīvi meklē unanalizē informāciju, salīdzina dažādus uzskatus un daudzas pirkuma alternatīvas. Paplašināta problēmas risināšana ietver visas septiņas lēmumu pieņemšanas procesa stadijas, bet pirms pirkuma, kā arī tā lietošanas laikā notiek pircēja domāšanas un vērtēšanas process (Belousa,2015).
- Pieprasījums un to ietekmējošie faktori ātrās ēdināšanas tirgū. "Hesburger" piemērs
- SIA "Mēness" darbību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori
- Uzņēmuma izmaksas un tās ietekmējošie faktori
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Mēness" darbību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori
Реферат для университета17
-
Uzņēmuma izmaksas un tās ietekmējošie faktori
Реферат для университета16
-
Lauku tūrisms, to ietekmējošie faktori
Реферат для университета29
-
Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā
Реферат для университета26
-
Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori
Реферат для университета39