Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:660204
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studiju darbu autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. SIA “Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu “Gotiņa” ražotājiem, kas papildus ražo īrisus, šerbertus un konfekšu krēmus no dabīgām izejvielām, marmelādes no dabīgām sulām.
2. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir SIA „Skrīveru saldumi” un SIA „Antaris”, taču SIA „Saldus pārtikas kombināts” piedāvā plašāko konfekšu „Gotiņa” sortimentu - 15 veidus.
3. „Gotiņa” ir klasificējama, kā patēriņa prece, ikdienas pieprasījuma prece, pamatprece.
4. Pašlaik konfekte ”Gotiņa” atrodas brieduma posmā un ir pozicionējama kā dabīgs, pēc senām receptēm, ar rokām veidots našķis, ar iespējām izvēlēties sev tīkamāko garšu un iepakojumu, par pieņemamu cenu.
5. SIA „Saldus pārtikas kombināts” savu produktu diferencē pielietojot produkta un sadales kanālu paņēmienus.
6. Konfekšu „Gotiņa” mērķa tirgus ir Latvijas iedzīvotāji, ekonomiski aktīvi vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem, arī pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
7. Galvenās uzņēmuma stiprās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
8. Galvenās uzņēmuma vājās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir mazpazīstams, ar nedaudzām mazumtirdzniecības vietām.
9. Galvenā iespēja ir jaunu tirgu apgūšana, jo SIA „Saldus pārtikas kombināts” varētu vēl vairāk paplašināt savu darbību starptautiski.
10. Lielākais drauds ir lielais aizvietotājproduktu skaits, arī no ārzemēm, kas ir daudz lētākas, nekā vietējā produkcija. Arī izejvielu sadārdzināšanās nopietni apdraud uzņēmumu.
11. Izanalizējot SIA „Saldus pārtikas kombināts” iekšējo un ārējo vidi var secināt, ka sabiedrība ir konkurētspējīga un sabiedrībai attīstoties, būtu iespējams samazināt ražošanas izmaksas un nopelnīt vairāk.
Pēc studiju darbu izstrādes autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Lai veicinātu savas produkcijas atpazīstamību, veltīt vairāk laika iespaidīgākas reklāmas izstrādei gan Latvijā kopumā, gan Saldū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация