Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:668819
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Attieksmes pret mobilo sakaru operatoru reklāmas saukļiem teorētisks apskats    5
1.1.  Attieksme    5
1.1.1.  Attieksmes veidošana un tās maiņa    5
1.1.2.  Attieksmes ietekme uz rīcīb    7
1.2.  Reklāma, tās vēstījums un teksta elementi    9
1.2.1.  Reklāmas mērķi un funkcijas    9
1.2.2.  Vēstījuma stratēģija un saturs    10
1.2.3.  Reklāmas teksta elementi    11
1.3.  Mobilo sakaru operatoru Latvijā raksturojums    13
2.  Sieviešu un vīriešu attieksmes pret mobilo sakaru operatoru reklāmas saukļiem empīrisks pētījums    15
2.1.  Pētījuma norises apskats    15
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    16
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums    30
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Veiksmīga saukļa izveidošana nereti prasa lielāku darbu un piepūli nekā visas reklāmas izveidošana, tomēr pareizi sagatavots sauklis paliek patērētāju atmiņās gadu desmitiem.
2. Salīdzinoši neliela daļa respondentu – 5% vīrieši un 11% sieviešu – pievērš uzmanību reklāmās izmantotajiem saukļiem, lielākā daļa par svarīgiem uzskata un pievērš uzmanību pašam produktam, reklāmas noformējumam un izdevīgam piedāvājumam.
3. Lai gan lielākā daļa – 88% respondentu - reklāmas pauzēs nodarbojas ar dažādām blakus lietām vai pārslēdz citu televīzijas kanālu, tomēr 80% respondentu ir ievērojuši mobilo sakaru operatoru televīzijas reklāmās izmantotos saukļus.
4. Vīriešu kārtas respondentu vidū ar 54% dominē neitrāla attieksme pret saukļiem, savukārt 60% sieviešu kārtas respondentu ir pozitīva vai drīzāk pozitīva attieksme pret televīzijas reklāmās izmantotajiem reklāmas saukļiem.
5. Par svarīgāko pozitīvas attieksmes veidojošo faktoru sieviešu vidū, ar 42 % respondentu atbalstu, tiek uzskatīts saukļa labskanīgums, savukārt vīriešu vidū par svarīgākajiem faktoriem tiek uzskatīti saukļa dziļā jēga un labskanīgums, ar 24% respondentu atbalstu katram no faktoriem.
6. Lielākā daļa sieviešu - 84% uzskata, ka reklāmas saukļi var vai drīzāk var ietekmēt patērētāju rīcību izvēloties mobilo sakaru operatoru pakalpojumus, savukārt 64% vīriešu uzskata pretēji – sauklis nevar vai drīzāk nevar ietekmēt patērētāja rīcību.
7. Vērtējot respondentu empīrisko pieredzi, izvēloties mobilo sakaru operatoru pakalpojumus, tika konstatēts, ka 79% respondentus reklāmu saukļi līdz šim nav ietekmējuši.
8. Vērtējot patreizējos televīzijas reklāmās izmantotos saukļus 18% respondentu atzīst, ka sauklis mudina viņus uz rīcību, par pievilcīgākajiem un mudinošākajiem uzskatot: „Bite – citāda kompānija”, „Viens lats uz nedēļu”, „Būt varonim nemaksā neko”, „Darīsim visu uzreiz”.
9. Autore uzskata, ka pētījuma gaitā sākotnēji izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies, jo 27 vīriešu kārtas respondentiem ir neitrāla attieksme pret saukļiem un galvenokārt uzmanību viņi pievērš pašam produktam, savukārt sieviešu attieksme lielākoties - 30 respondentiem – ir pozitīva vai drīzāk pozitīva, tomēr par galveno kritēriju sievietes izvēlējušās saukļa labskanīgumu, nevis netradicionālumu un interesantumu, kā sākotnēji tika pieņemts hipotēzē.

Priekšlikumi
1. Liela daļa respondentu reklāmā pievērš uzmanību pašam produktam un izdevīgam piedāvājumam, tāpēc autore uzskata, ka sauklim vajadzētu ietvert produkta un/vai izdevīgā piedāvājuma elementus.
2. Vairākums respondentu reklāmas pauzēs nodarbojas ar dažādām blakus lietām, tāpēc svarīgi, lai reklāmās izmantotie saukļi būtu lipīgi un skanīgi, kas tādejādi palīdz tiem iesēsties patērētāju atmiņā.
3. Pašlaik vīriešu vidū dominē neitrāla vai negatīva attieksme pret reklāmas saukļiem, lai veicinātu pozitīvas attieksmes veidošanos vīriešu vidū, autore iesaka reklāmās izmantot praktiskus saukļus ar dziļu jēgu, savukārt sieviešu auditorijas piesaistīšanai izmantot labskanīgus saukļus.
4. Pašlaik tikai nelielu daļu respondentu reklāmas saukļi mudina uz rīcību, taču liela daļa atzina, ka saukļi pašlaik viņu neietekmē, jo viņi pašlaik negrasās mainīt operatoru. Tāpēc autore uzskata, ka nepieciešams turpināt izmantot pašreizējos mobilo sakaru operatoru televīzijas reklāmās izmantotos saukļus, jo vajadzīgajā brīdī tie var spēlēt izšķirošu lomu patērētāja rīcībā.
5. Tā kā veiksmīgi izstrādāts sauklis nereti kļūst ikonogrāfisks, tad autore uzskata, ka mobilo sakaru operatoriem vajadzētu nopietnāk strādāt pie „īstā” saukļa izstrādes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация