Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:703355
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma un produkcijas apraksts    4
2.  Mikrovide    6
2.1.  Piegādātāji    6
2.2.  Starpnieki    6
2.3.  Konkurenti    7
2.4.  Patērētāji, klienti    7
3.  Makrovide    9
3.1.  Demogrāfiskais faktors    9
3.2.  Ekonomiskais faktors    10
3.3.  Sociālais faktors    10
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
4.  SWOT analīze    13
6.  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra un interneta avoti    15
Фрагмент работы

Par kursa darba tēmu izvēlējos tirgus izpēti un analīzi A/S „Dzintars”. Tas ir viens no stabilākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs un vienīgais parfimērijas un kosmētikas ražotājs Latvijā
Ir saprotams, ka katra Latvijas sieviete vecumā no 18 līdz 65 gadiem lieto kādu kosmētikas vai ķermeņa kopšanas līdzekli – vai tas būtu šampūns, sejas krēms, lūpu krāsa vai kas cits. Šobrīd Latvijā dzīvo 782 369 sieviešu šādā vecumā un tikai 1% jeb 7824 no viņām nelieto nevienu no kosmētikas līdzekļiem.
Vai šādi rādītāji ir pārsteidzoši? Ne pārāk. Pārsvarā gadījumu skaistumkopšanas līdzekļu reklāmas cenšas pārliecināt, kāds ir mūsdienu sievietes vizuālā tēla ideāls, un sievietes, protams, apzināti vai neapzināti tiecas šo ideālu arī sasniegt.[6]
Kursa darba laikā ir jāveic uzdevumi, kas izriet no uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un tie ir:
1.Analizēt „Dzintars ” iekšējo vidi, lai gūtu precīzu atspoguļojumu par uzņēmuma mārketinga plāna atspoguļojumu;
2.Analizēt „Dzintars ” ārējās vides analīzi, lai varētu konkrēti zināt, kādi ārējās vides faktori ietekmē uzņēmuma darbību Latvijā un ārpus tās;
3.SWOT analīze.
Mērķu un uzdevumu veikšanai darbā tiek izmantotas vairākas pētīšanas metodes, kas palīdz novērtēt, atlasīt un izanalizēt informāciju.
1.Mārketinga analīzes metode;
2.Salīdzināšanas metode;
3.Statistikas metode;
4.Tabulas.
Kursa darba izpildei tika izmantoti dažādi pētījuma avoti:
1.Vispārējā mārketinga un ekonomikas literatūra;
2.Latvijas statistikas dati
3.Interneta resursi.
Darbā netika analizēts kāds konkrēts „Dzintara” produkts, jo kosmētikas un parfimērijas klāsts ir ļoti plašs, un tas nebūtu korekti pret vienīgo kosmētikas un parfimērijas ražotāju Latvijā, kura produkti izceļas ar oriģinalitāti, draudzīgu cenu, pieejamību visiem Latvijas iedzīvotājiem, gan lauku rajonos, gan pilsētās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация