Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:706289
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Izejot starptautiskajā tirgū, uzņēmumiem ir jāizvērtē, izvēlēties mārketinga kompleksa standartizāciju vai adaptāciju. Mārketinga kompleksa standartizācija balstās uz viena veida vajadzībām, patērētāju mobilitāti, mēroga un pieredzes efekta, kā arī uz tehnoloģiju rēķina. Izvēloties adaptāciju, uzņēmumam nepieciešams pielāgoties katram tirgum atsevišķi, tādejādi paaugstinās ražošanas izmaksas. Firma var izvēlēties starptautiskā tirgus iekļūšanas stratēģijas pēc dotā produkta/mērķa kā arī citiem faktoriem. Ir vajadzīgs paredzēt spēkus un virzienu, lai precīzi izvēlētos tirgū iekļūšanas stratēģiju. Vispārīgi runājot, tirgū iekļūšanas stratēģijai jābūt balstītai uz gaidāmo peļņu. Tomēr tas reizēm var izrādīties vieglāk pasakāms, nekā izdarāms, jo ārzemēs saistošie nepieciešamie dati var iztrūkt. Tirgū iekļūšanas stratēģijas faktori ir 4, tie ir: iekšējie faktori, ārējie faktori, vēlmju raksturojošie faktori un darījumu specifiskā uzvedība. 1
Iekšējie faktori, kas ietekmē firmas stratēģijas izvēli, iziešanai starptautiskajā tirgū ir: 2
• Uzņēmuma lielums. Izmērs ir lielums, kas nosaka uzņēmuma spēju tikt galā ar resursu pieejamību, piemēram, resursu apjoma samazinājums var būt par iemeslu tam, ka samazinās iesaistīšanās starptautiskajā biznesā.
• Starptautiskā pieredze. Pieredze, kas attiecās uz apjomu, ko kompānija ir iesaistījusi starptautiskajā tirdzniecībā, var gūt labumu gan no darbībām vienā valstī, gan starptautiskajā vidē. Starptautiskā pieredze samazina izmaksas un pasargā no neskaidrībām starptautiskajā tirgū.
• Produkts. Tādi fiziskie produkta raksturojumi, kā vērtība/svars, bojāšanās un kompozīcija, ir svarīgs nosacījums tam, kur izvietot ražošanu. Piemēram, produkti ar augstu pievienoto vērtību netiek pārsvarā izmantoti tiešai eksportēšanai, savukārt, produktiem, kam ir zemāka pievienotā vērtība, tiek ražoti ārvalstīs, pārdodot licences, utt.
Ārējie faktori, kas ietekmē firmas stratēģijas izvēli, iziešanai starptautiskajā tirgū ir: 3
• Sociālkultūras distance starp pašmāju valsti un ārzemju valsti. Sociālkulturāli līdzīgām valstīm ir līdzīgs bizness un industriālā pieredze, vienāda vai līdzīga valoda, salīdzināma izglītības sistēma un kultūras rādītāji. Atšķirīgākas valstis var censties izvairīties no tiešām investīcijām svešās valstīs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация