Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:709236
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 60 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  PIEAUGUŠO NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATS    9
1.1.  Pieaugušo izglītības dažādie aspekti    11
1.2.  Pieaugušo neformālā izglītība    22
2.  KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS IZSTRĀDES LIETIŠĶAJĀ ETIĶETĒ UN KOMUNIKĀCIJĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    33
2.1.  Neformālās izglītības mācību programmas izstrādes teorētiskais pamatojums    34
2.2.  Lietišķā etiķete un komunikācija kā klientu apkalpošanas speciālistu izglītības saturs    44
3.  PĒTĪJUMI MĀCĪBU PROGRAMMAS “LIETIŠĶĀ ETIĶETE UN KOMUNIKĀCIJA” IZSTRĀDEI    52
3.1.  Empīriskie pētījumi pirms programmas izstrādes    53
3.1.1.  Klientu apkalpošanas speciālistu mācību programmu izpēte    54
3.1.2.  Pētījums “Patērētāju prasības Lietišķās etiķetes un Komunikācijas kursa saturam”    60
3.2.  Pieaugušo neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija” izstrāde un aprobācija    66
3.2.1.  Neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija" izstrāde    67
3.2.2.  Neformālās izglītības mācību programmas dalībnieku vērtējums    71
  SECINĀJUMI    75
  BIBLIOGRĀFIJA    77
  PIELIKUMI    82
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Viens no daudzajiem pieaugušu nefromālā izglītības īstešoanas mērķeim ir pieaugušo, savas nozares speciālistu, profesionālā pilnveide. Profesionālā pilnveida tiek īstenota, veicot darbu praksē vai piedaloties profesionālās pilnveides izglītības programmās.
• Plānojot neformālās izglītības nodrbības pieaugušajem, jāparedz tas, ka pieaugušie mācās izmntojot savu pieredzi un attieksmi un viens no otra izmantojot grupas biedrus, speciālistus kā lielāku autoritāti, kā pasniedzējus.
• Nefromālās izglītības vērtējuma rādītājs ir tās dalībnieku personīgās un profesionālās dzīves kvalitātes uzlabošanās.
• Neformālās izglītības programma pieaugušjiem tika radīta ar mērķi iegūt strukturētu plānu nodarbībām tajā pašā laikā tā ir mainīga, ietekmējoties no dalībnieku vēlmēm un paša mācību procesa.
• Izstrādājot programmu pieaugušo nefromālajā izglītībā, lai mazinātu peiaugušo mācību rezistenci ir lietedrīgi iesaistīt viņus programmas izveidē, un iepazīstināt ar piedāvāto saturu pirms nodarbībām.
• Apkopojot rezultāts par programmu satura izpēti 10 fromālās izglītības iestādēs un 10 nefromālās izglītības iestādēs tika konstatatēs, ka visās formālās izglītības programmās tiek iekļauts priekšmets Lietišķā komunikācija un etiķete. Arī vsisos neformālaš izglītības iestādes piedāvātajos kursos tiek iekāluta šāda tēm. Taču nevien neformālās izglītības iestāde nepiedāvā vienas deinas kursu atsevišķi lietišķajā komunikācijā un etiķetē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация