Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:715710
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sensorā mārketinga ietekme uz patērētāju izvēli    4
1.1.  Sensorā mārketinga izpēte    4
1.2.  Sensorās mārketinga stratēģijas rezultāti    6
2.  Cilvēka uzvedības ietekmējošie faktori ēdināšanas uzņēmuma izvēlē    7
3.  Izvēles kritēriji    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Šajā pētījumā ekonomiskais faktors nav būtisks. Tam lielāka vērība tiek pievērsta, kad pusdienot uz restorānu dodas ģimenes lokā, kopā ar draugiem un organizē banketu. Savukārt cenas nav noteicošās biznesa pusdienām vai romantiskajam vakaram. Sabiedrībā pieņemts uzskats, ka ēdināšanas uzņēmuma prestižs vai zīmols ir viens no izvēles kritērijiem ir maldīgs, tas ir mazsvarīgs faktors, izņemot situāciju, kad jādodas augsta līmeņa biznesa pusdienās. Moderns vai vecmodīgs – arī zināmā mērā ir otrā plāna kritērijs.
Lai gan pētījumu metodes un gala rezultāti ir atšķirīgi, kopīgais kritērijs, pēc kā klients izvēlās ēdināšanas uzņēmumu ir atmosfēra un apkalpošana. Protams, visi faktori ir pakārtoti viens otram un būtiski, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientus. Uzņēmuma vadītājam veidojot ēdināšanas iestāde ir jāņem vērā cilvēka maņu kopums, atmosfēra, kas derētu dažādām cilvēku gaumēm un būtu īstā, lai sniegtajam pakalpojam pievienotu lielāku vērtību. Jābūt informētam par ēdināšanas jomā ienākošajiem jaunumiem un jāizglīto savi darbinieki.

SECINĀJUMI
1. Pasaulē nav izveidoti vienoti faktori, pēc kuriem cilvēki izvēlās ēdināšanas uzņēmumus.
2. Sensorais mārketings ir mārketinga nozare, kuru uzņēmēji izmanto, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientus.
3. Ekonomiskais faktors ne vienmēr ir noteicošais ēdināšanas uzņēmuma izvēlē.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация