Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:732747
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    3
1.1.  Reklāma un uzņēmējdarbība    3
1.2.  Reklāma un sabiedrība    3
2.  REKLĀMAS UN AKCIJU IETEKME    5
2.1.  Praktiskās ietekmes metodes    5
2.2.  Reklāmas ietekme un tās mērķi    7
2.3.  Pircēja rīcības motīvu izmantošana    9
2.4.  Pircēja uztvere un tās izmantošana    9
3.  REKLĀMA UN ĒTIKAS PROBLĒMAS    12
3.1.  Izplatītākās manipulācijas    12
4.  PIRCĒJU APTAUJAS RZULTĀTI    14
4.1.  Aptaujas norise    14
4.2.  Respondentu analīze    15
4.3.  Pircēju attieksme pret reklāmu    16
4.4.  Akcijas un attieksme pret tām    19
4.5.  Publiski apspriestās neveiksmīgās akcijas    21
  Secinājumi    23
  izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    25
  pielikums    26
Фрагмент работы

Reklāma mūsdienās ir sastopama visur, tā it kā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, bet pārējiem – to tērēt. Daudzi reklāmas ciest nevar, tomēr citi ir ar to ir samierinājušies.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. [1.,227]
Uz jautājumu- vai reklāma ir vajadzīga? reklāmdevējs, protams, atbildēs pozitīvi, jo atkarībā no reklāmas stratēģijas, tiks palielināta reklāmdevēja peļņa, no sabiedrības puses var izskanēt kritika par reklāmu (reklāmas atgriezeniskā saite), tas ir liels stimuls attīstībai un indikators, vai reklamētais produkts atbilst sabiedrības vajadzībām. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi. Reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt “pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem [1.,225.].
Apgalvojumam, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei ir zināms pamats. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. Protams, reizēm gadās reklāmas ar nepatiesu informāciju, bet tādā gadījumā pircēju izdodas apmānīt tikai vienu reizi.

1.2.Reklāma un sabiedrība
Reklāma nav radusies tikai mūsdienās. Kā viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem skaitās sens ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija atrodama informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Senajā Ēģiptē reklāmas uzraksti tika gravēti akmeņos, dzelzī un kaulos, „Zelta laikmetā” pa Atēnu ielām gāja cilvēki, kuri vēstīja par vergu, lopu un citu preču pārdošanu. Pompejas pilsētā tika atrasts uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu.
Modernā reklāma attīstījās līdz ar drukāšanas attīstību XV un XVI gadsimtā. XVII gs. sāka parādīties reklāmas Anglijas avīzēs, un gadsimta laikā reklāma kļuva ļoti populāra.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1122381
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация