Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:732845
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

23.1 1. Marketinga komunikāciju process. Procesa dalībniekam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares cilvēku grupām. Starpnieki veido un plāno komunikācijas ar pircējiem un saskares cilvēku grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem. Metodes produktu virzīšanai tirgū sauc arī par komunikāciju kompleksu – 1. reklāma- apmaksāts netiešas informācijas veids, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Informācijas līdzeklis, kas vienlaicīgi sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmu veic, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi. Piemīt šādi raksturojumi: maksas forma- pērk vietu reklāmai avīzē; masveidība- avīzēs, žurnālos; bezpersoniskums- neparedz personiskus kontaktus; reklāmdevēja identifikācija- ir skaidrs kas ir reklāmdevējs. Priekšrocības- sabiedriskums- piesaista ļoti daudz cilvēku; pārliecināšanas spējas- var pierunāt izveidot pirkumu; ekspresīvisms- pateicoties skanu un citiem efektiem spēj efektīvi atspoguļot uzņēmuma darbību. 2. produktu realizācijas veicināšana- īslaicīga produktu pirkšanas un pārdošana motivēšana ar dažādiem mārketinga komunikāciju paņēmieni. Piemīt šādi raksturojumi- īss termiņš- īsā laika var izmantot kuponus; mudinājums izdarīt pirkumu- izraisa impulsīvu vajadzību izdarīt pirkumu; aicinājums izdarīt pirkumu- ietver ieteikumu pirkt noteiktus produktus, kamēr darbojas veicināšanas paņēmieni. Priekšrocības- pievilcīgums un informētība, samērā lēts komunikāciju veids. 3. personiska apkalpošana- mutiska komunikācija ar pircējiem ar nolūku mudināt un pārliecināt izdarīt pirkumus. Raksturojumi- tiesa produkta pasniegšana; mērķtiecīga pircēju apkalpošana- konsultācijas. Priekšrocības- kontaktu veidošana, mudinājums atbildes reakcijai. 4. sabiedriskās saskares- ir preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas un masveidā informāciju par uzņēmumu un ražotajām precēm. Saskarsmei ar sabiedrību piemīt- netieša pircēju motivēšana pirkt preces – piemēram, avīzes raksts par uzņēmuma sasniegumiem veido labvēlīgu attieksmi; specializēta vienreizēja informācija – piemēram, raksts neatkārtosies rīt. Priekšrocības- ticamība, plaša pieejamība, pamatojums.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация