Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:755934
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējas vides analīze    5
1.1.  Kompānijas raksturojums, darbības īpatnības    5
1.2.  Produkcija    8
1.4.  Konkurentu analīze    16
1.5.  Pircēju grupu noteikšanas pazīmes    17
  Ļoti svarīgs faktors firmas darbībā ir tādu pircēju kā juridiskas personas saistīšana. No 2004.gada līdz 2008.gadam to daudzums palielinājas līdz 121 līgumam, no 150 līdz 271 līgumam. Dotā tendence, visticamāk, ir saistīta ar to, ka viss vairāk jaunu veikalu atveras Latvijā    19
1.6.  Pamatojums iziešanai starptautiskā tirgū    19
2.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējas vides izpēte    22
  Inflācija    27
  Kreditēšanas noteikumi    27
  Biznesa atveršanas nosacījumi un ienākšanas barjeri    27
3.  SIA "ILGEZEEM" SWOT analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotas literatūras saraksts    33
  1.pielikums    35
Фрагмент работы

Ekonomikas globalizācijas attīstības apstākļos mārketinga pētījumu nozīme vēl vairāk palielinājās, jo tie mārketinga līmeni, kas ir derīgi vienā tirgū var būt absolūti nederīgi citos tirgos. Šajā gadījumā, ietaupot uz pētījumu rēķina, var ciest lielākus zaudējumus, kuri nesalīdzināmi pārsniegs minētos ietaupījumus.
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū. Ir svarīgi apzināties un novērtēt mārketinga pētījumu svarīgumu tirgus konkurences apstākļos. Ignorēt mārketinga pētīšanu nozīmē ignorēt arī patērētāju vajadzības un vēlmes. Mārketinga pētījumi saista uzņēmumu ar patērētājiem.
Mārketinga pētījumi ir preču vai pakalpojumu ražošanas un noieta organizācijas izpētes kompleksa darbība, kura ir orijentēta uz konkrēto patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Mārketinga pētījums paredz sistēmatisku informācijas vākšanu, apstrādi, analīzi un izplatīšanu, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas, izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes, pilnveidotu mārketinga procesu un pieņemtu mārketinga lēmumus.
Uzņēmuma lēmumu pieņemšanas efektivitāte mārketinga jomā atkarīga no informācijas apjoma un precizitātes. Savukārt nepieciešamo informāciju ļoti bieži varētu dabūt tikai pēc mārketinga pētīšanas.
Šī kursa darba mārketinga pētījuma objekts ir SIA "ILGEZEEM" un mērķis ir novērtēt tās iziešanas iespējas starptautiskā tirgū.
Mērķa sasniegšanai tika veikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējo vidi;
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējo vidi;
Veikt SIA "ILGEZEEM" SWOT analīzi;
Novērtēt, vai SIA "ILGEZEEM" būs izdevīga ieiešana jaunā starptautiskā tirgū.
Darba pirmajā daļā ir apskatīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšēja vide, t.i. kompānijas darbības īpatnības, raksturojums, produkcija, konkurenti, pircēji un piegādātāji.
Darba otrā daļa ir veltīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšējai videi. Kad starptautiskais tirgus ir izvēlēts, tad pētam šīs valsts demogrāfisko, ģeogrāfisko, politiski – tiesisko un ekonomisko vidi.
Trešajā daļā ir veikta SIA "ILGEZEEM" SWOT – analīze, ir veikta iekšējo stipro un vājo pušu novērtējums kā arī ārējo iespēju un draudu noteikšana.
Darba izstrādāšanas gaitā tika izmantota ar mārketingu saistīta mācību literatūra, atbilstošā temata publikācijas periodiskajos izdevumos un Internet tīklā. Papildus, kā svarīgs informācijas avots tika izmantoti dažādi lekciju konspekti.
Darba analīzē izmantotie dati ir laika periodā no 2004 – 2008 gadam.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация