Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:761389
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Viesnīcas Islande Hotel piedāvātie pakalpojumi    3
2.  Finansu darbības izvērtējums    6
2.2.  LR likumu un regulējošo dokumentu ietekme uz viesnīcas darbību    7
2.3.  Konkurētspēja    12
2.4.  2008.; 2007.; 2006.gadu bilances finansu analīze    15
3.  Personālvadība    21
3.1.  Organizācijas struktūra    21
3.2.  Personāla plānošana    23
3.3.  Personāla rotācija    24
3.4.  Personāla motivēšana    25
4.  Mārketinga darbības izvērtējums    27
  Priekšlikumi    31
  Pielikumi    33
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Kā pašu galveno un būtiskāko jāmin vēlmi darbiniekiem dzirdēt uzslavas no saviem priekšniekiem, jo vienmēr ir tā, ka kļūdas, pat ja ir niecīgas, tiek „uzpūstas” lielas, toties labie nopelni paliek neatzīmēti vai arī tiek uztverti kā pašsaprotami. Vadība to skaidro ar to, kā tikko saslavē, tā tiek pielaistas vēl vairāk kļūdas un visi izlaižas, lai gan gluži tā nav, un tas var būt tīri individuāli. Šajā gadījumā, pār administratora, galvu nāk arī daudz cilvēku sūdzības un visas replikas par viesnīcu tiek izteiktas uz administratoru, arī šajā gadījumā, administrators, faktiski ir neaizsargāts, administratoram ir jātiek galā pašam, jo menedžeris var nevēlēties nākt vest sarunas ar viesi, var nebūt uz vietas, var būt aizņemts, tāpēc arī priekšlikums, vairāk novērtēt par šo, darbu, kas rēķinos un statistikā neparādās.
Būtu nepieciešams ieviest bonusus un prēmijas, kaut vai mazas, bet tomēr tās būs simboliskas un sagādās patīkamu prieku darbiniekam, kaut vai ar to, ka viņš būs pamanīts un ir devis savu ieguldījumu uzņēmuma attīstības labā. Viesu uzņemšanas nodaļā tie agrāk bija, bet nu jau sen kā nav bonusi par walk in viesiem, veicot rezervācijas par standarta cenu. Kā arī norezervējot kādu īpašu pasākumu paketi uz svētkiem, piemēram, komplektu uz Ziemassvētkiem, kurā iekļauta vakara programma, numurs un SPA procedūras, administrators no kopējās paketes vērtības nopelnītu sev apmēram 5 latus, arī tas liktu administratoram sasparoties.
Runājot par darba procesu tieši recepcijā, darbs ir komplicēts un sagādā grūtības kā viesim, tā darbiniekam, norēķināšanās ir gara, piereģistrēšanās ir gara, jo ir liela birokrātija, daudz aizpildāmo dokumentu, rēķinu, čeku, kvīšu.
Daudzi pakalpojumi viesnīcā viesiem ir par maksu, ar dažiem izņēmumiem, gan internets numurā, gan biznesa centrā, gan autostāvvieta un arī vannas istabas aksesuāri. Bet arī darbiniekiem, atlaides tiek piemērotas, bet tik un tā par visu nākas maksāt. Autostāvvieta viesiem diennaktī ir 3 LVL, tad darbiniekam - 0.50 LVL vai 10 LVL uz mēnesi. Lai izmazgātu darba formas tērpu, arī ir jāmaksā, lai papusdienotu ir jāmaksā, lai izmantotu internetu – ir tā pati cena, kas viesiem - 1 LVL 1stunda, 4 LVL – 24 h. Tādēļ būtu ļoti ieteicams ieviest viesnīcā vismaz bezmaksas internetu, jo mūsdienās tas vairs nav nekāds luksus pakalpojums par kuru varētu prasīt papildus maksu un turklāt tiešajiem konkurentiem šis pakalpojums ir bezmaksas.
Servisa kvalitātes uzlabošanai būtu nepieciešams organizēt papildus darbaspēku „karstajās” stundās vai dienās, kad notiek kāda no dabas katastrofām - viesuļvētras, sniega vētras u.c., protams, kad tas ir paredzams, jo tad likumsakarīgi tiks atcelti reisi un pasažieru pieplūdums viesnīcai būs manāmi lielāks
Būtu apsverami izveidot vēl kādu jaunu produktu, kas piederētu vienlīdzīgi gan airBaltic, gan viesnīcai Islande Hotel, tas stiprinātu sadarbību un būtu labs mārketings abiem uzņēmumiem. Viesnīcai Islande Hotel būtu garantija par patstāvīgu sadarbošanos. Tas, piemēram, varētu būt kāds restorāns vai bārs, ar atrašanās vietu, piemēram, lidostas teritorijā.
Nepieciešams visu laiku veidot inovācijas, sekot līdzi tirgus attīstībai, veidot jaunus piedāvājumus, akcijas, kompleksos ceļojumus. Tuvā nākotnē varētu izveidot tādu komplekso piedāvājumu, kā rezervēt numuru Islande Hotel, attiecīgi ar papildpakalpojumiem kādus viesis pats vēlas, piem., ar iekļautiem taksometra pakalpojumiem, vai lidostas ekspress transfēra pakalpojumiem.
Ir situācijas, kad viesi vēlas viesnīcā Islande Hotel mainīt, atcelt, pārcelt airBaltic rezervēto reisu, samainīt biļeti. Šādās situācijas ir daudz un viņi ir spiesti zvanīt pa maksas telefonu, kuru labi ja sanāk sazvanīt, vai arī doties uz airBatic biroju, kas ir vai nu lidostā vai centrā. Centrā orientēties un atrastto nav viegli, tādēļ būtu lieliski, ja šāds mazs airBaltic birojs būtu Islande Hotel telpās. Tas celtu gan prestižu un lojalitāti viesu acīs, gan atsvērtu daudz sagādāto problēmu un rūpju.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация