Biznesā ir ļoti grūti sasniegt panākumus, ja nav noteiktas uzvedības stratēģija tirgū. Tapāt reklāmā ir ļoti svarīga reklāmas kampaņu stratēģijas noteikšana. Reklāmas kampaņas stratēģija – ir posmu un metožu plānošana, ar kuras palīdzību reklāmas kampaņa būs izveidota un atbalstīta.
Savukārt, reklāmas kampaņu taktika ir stratēģijas sastāvdaļa. Reklāmas kampaņu taktika – ir paņēmiens vai paņēmienu kopums, ar kuras palīdzību notiek aktīva iedarbība uz patērētājiem. Taktika ir reklāmas kampaņu centrālā ideja.
Alus „Carlsberg”, šampūns „Head & Shoulders” – tie ir zīmoli, kurus atpazīstamība ir ļoti augstā līmenī. Ar citiem vārdiem, auditorijai nav nepieciešamību klausīt vai lasīt tekstu, lai saprast par kādu preci iet runa. Tāds rezultāts ir sasniegts pateicoties labi noplānotai, ilgstošai reklāmas kampaņu stratēģijai.