Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:774068
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.08.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Tiešais mārketings    4
  Tieša mārketinga veidi    4
  Tiešā pasta efektivitāte    5
3.  Tiešās reakcijas reklāma Masu Saziņas Līdzekļos (TV, prese, radio)    6
4.  Tiešā tirgvedība izmantojot Telefonu (Telemarketing)    7
  Telemārketings var būt noderīgs    7
  Galvenie trūkumi    8
5.  Tiešā mārketinga veids - mobilais mārketings    8
  Kā tas darbojas?    9
  Mobila mārketinga priekšrocības    10
6.  Tiešais mārketings - Merčendaizings    10
  Mūsdienu izpratnē merčendaizings ietver sevī sekojošus pasākumus    10
  Daži merčendaizinga likumi skan šādi    11
  Preču izkārtošana ir tehnoloģisku procesu kopums, kas sastāv no šādiem elementiem    12
  Pētījums    13
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

Tiešais mārketings gūst arvien lielāku popularitāti daudzās pasaules valstīs, un arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tā daudzveidīgajām iespējām un tehnoloģijām.
Patērētājs mūsdienās ir izvēlīgs un prasīgs. Tieši tādēļ mārketinga pasākumi patlaban ir jebkura biznesa neatņemama sastāvdaļa. Bez tiem nav iespējams veiksmīgi pārdot, tātad arī labi nopelnīt. To ir sapratuši, un par patērētāju piesaistīšanu aktīvi cīnās visi pasaules uzņēmumi – no vismazākā līdz pat gigantam. Sacīkstēs par patērētāja interešu un kabatas piesaistīšanu tiek izmantoti visdažādākie līdzekļi.
Aizejot XX gadsimts ir paguvis sadalīt prioritātes patērētāja uzskatu ietekmēšanas metodēs. Priekšplānā ir izvirzījušās jaunas komunikāciju tehnoloģijas, kas pārdod efektīvi. Viena no šādām tehnoloģijām ir tiešais mārketings. Tiešais mārketings pasaulē ir plaši izplatīts, tomēr Latvijā to precīzi noformulēt spēj vienīgi speciālisti. Tajā pašā laikā daudzi uzņēmēji, nemaz nenojaušot, to aktīvi izmanto.
Jebkuras preces pirkumu cilvēks var plānot, bet var izdarīt arī impulsa iespaidā. Mūsdienu pircējs arvien retāk dodas uz veikalu ar gatavu plānoto pirkumu sarakstu. Galīgais lēmums par preces pirkumu tiek izdarīts tikai tirdzniecības punktā. Kas tad ietekmē šo galīgo produkta markas, veida vai iepakojuma izvēli? Pircējs arvien mazāk pakļaujas tradicionālās reklāmas ietekmei un iepirkšanās bieži vien viņam saistās ar nepatīkamu procesu, bez kura nevar iztikt. Modernā pircēja vajadzību hierarhijas pašā augšgalā atrodas vēlme kontrolēt un vadīt iepirkšanās procesu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация