Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:784100
 
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Tirgus izpēte: Tirgus ietilpība, pieprasījuma mērīšana un prognozēšana    4
1.2.  Tirgus izpēte un mazo uzņēmumu tirgus izpētes procesa īpatnības    4
1.3.  Tirgus ietilpība    5
1.4.  Pieprasījuma mērīšana    6
1.5.  Pieprasījuma prognozēšana    7
2.  Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju pirkšanas apjoma prognozēšana    9
2.1.  Uzņēmuma apraksts    9
2.2.  Datu analīze    10
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    20
Фрагмент работы

Pašreiz automobilis Latvijā tiek novērtēts kā nepieciešams pārvietošanās līdzeklis, kas ļauj ātri un ar zināmu komfortu nokļūt nepieciešamajā vietā un laikā, kas ir būtiski gan vidējam Latvijas iedzīvotājam, gan sevišķi būtiski darījumu cilvēkiem, kā arī jebkuram uzņēmumam sekmīgas darbības veikšanai.
Ir daudz un dažādi faktori, kas ietekmē klientu izturēšanos pirkšanas procesā un lēmumu pieņemšanā par pirkumu. Veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveide, produktu un pakalpojumu pārdošanas iespēju atrašana un efektīvāka sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem nav vienkāršs uzdevums. Prognozējot pircēja rīcību, ir svarīgi zināt viņa izvēlēs kritērijus, tas nozīmē, vai pircēju interesē preces kvalitāte, vai pircējs dod priekšroku zemām cenām, vai rūpējas par prestižu un ir gatavs par preci maksāt augstāku cenu.
Tā kā mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, svarīgi ir modelēt viņa rīcību. Dažādie pircēji atšķiras cits no cita pēc vecuma, ienākumu līmeņa, mobilitātes, gaumes, utt. Katru uzņēmēju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kuriem viņš saskaras tirgū (sortiments, cena, reklāma u.c.), jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Tāpēc darījumu pasaulē tiek tērēts ļoti daudz līdzekļu un laika, lai izpētītu sakarības starp tirgus stimuliem un pircēju reakciju.
Ir daudz un dažādi faktori, kas ietekmē pircēju rīcību tirgū, taču kā galvenos varētu minēt:
ekonomiskos (ienākumu līmenis, maksātspēja),
sociālos (piederība noteiktam sociālajam slānim, neformālai sociālajai grupai, ģimenes stāvoklis, statuss sabiedrībā),
personiskos (vecums, dzīves cikla posms, profesija, dzīves veids, rakstura īpatnības, pašapziņa),
kultūras (kultūras līmenis, izglītības līmenis, tautība, reliģija),
psiholoģiskos (motivējums, uztvere, pārliecība, nostāja, ieradumi).
Pircēju pirkšanas motīvu izpratne uzņēmumam:
1.palīdz saprast pircēja izturēšanos,
2.palīdz identificēt pircēja iespējamās vajadzības,
3.uzlabo saskarsmes procesu ar pircēju,
4.palīdz plānot mārketinga stratēģiju,
5.palīdz iegūt klienta uzticību.
Darba tēma „Pircēju tirgus izpēte un potenciālo klientu un tirgus apjoma prognozēšana” tika izvēlēta, jo, tā kā Latvijas uzņēmējdarbības vide ir mainīga, ļoti vērtīgi ir izzināt, kas uzņēmumu sagaida nākotnē.
Darba mērķis ir prognozēt potenciālos pircējus un pirkšanas apjomu uzņēmumā SIA „X”.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1135920
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация