Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:785985
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts, produkta konkurējošās priekšrocības    4
1.2.  Mikro un makro vides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    9
1.3.1.  Tirgus, produkta raksturojums    9
1.4.  Konkurences un konkurentu analīze    14
1.4.1.  Konkurence    14
1.4.2.  Konkurentu analīze    15
2.  Uzņēmuma iekšējā analīze    17
2.1.  Segmentēšana un pozicionēšana    17
2.2.  Mārketinga mix elementi    18
2.3.  Produkts    18
2.4.  Cena    18
2.5.  Sadale    18
2.6.  Virzīšana    19
2.6.1.  Reklāma    19
2.6.2.  Preču realizācijas stimulēšana    20
2.6.3.  Sabiedriskā saskarsme    22
2.6.4.  Tiešā pārdošana    23
3.  SVID analīze    24
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas turpmākai uzņēmuma darbībai    27
4.1.  Mārketinga mērķis    27
4.2.  Stratēģiju veidošanas pieejas    28
4.3.  Mārketinga metode    29
4.4.  Ieteikumi Tiesu Namu Aģentūras izdevniecībai    30
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    33
Фрагмент работы

Mārketinga uzdevums ir aptvert cilvēku vēlmes un vajadzības, un piepildīt tās. Pētot tirgu, var noskaidrot pēc kā ir pieprasījums, un radīt piedāvājumu, lai tirgus būtu pilns, patērētājs būtu apmierināts un tirgotājiem sasniegta vēlamā peļņa.
Kvalitatīva tirgus izpēte garantē panākumus mārketinga komunikācijā, tātad,arī biznesā, ko ir plānots veikt. Nepētot tirgu nav iespējams noskaidrot īsto stratēģiju, lai bizness nestu cerētos panākumus.
Tiesu Nama Izdevniecība neņem vērā mārketinga teorijas un tādejādi nav iespējams sasniegt maksimālo apgrozījumu un panākt maksimālo biznesa efektivitāti. Tirgus izpēte prasa labu orientēšanos mārketingā un tā teorijās, lai būtu iespējams noskaidrot visus vajadzīgos apstākļus un faktus, un lai būtu iespējams veiksmīgi sasniegt vēlamo apgrozījumu un preces noietu. Pareiza preces virzīšana tirgū un mārketinga komunikācija ir vienas no uzņēmējdarbības svarīgākajām sastāvdaļām, jo ar to palīdzību tiek veidots dialogs ar klientu un pārdota preci.
Šī kursa darba tēma ir "Preces virzīšana tirgū: specializētu grāmatu izdevniecības gadījums." Kursa darbā tiek pievērsta uzmanība TNA izdevniecības izdoto grāmatu izvietošanu veikalos un to pārdošanai, kā arī tiek izanalizēts TNA preces atbilstība pieprasījumam no klientu puses. Kursa darbā ir apskatītas pārdošanas vietas un izanalizēta to efektivitāte.
Kursa darbs ir rakstīts, lai izpētītu TNA izdevniecības komunikāciju ar klientu un izdoto grāmatu pārdošanas darbību. Tiek aptaujāti vadošo advokātu un jurista biroja darbinieki, kā arī jurisprudenci studējošie jaunieši. Kursa darba gaitā ir veikta izpēte par TNA izdoto grāmatu dažādību un par to atbilstību klientu prasībām.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1137008
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация