Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:793845
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Farmācijas tirgū visus produktus iedala divos veidos: jaunie- oriģinālie un ģenēriskie vai patentbrīvie medikamenti. Vadoties no produktu klasifikācijas mārketinga izpratnē, kompānijas „P” jaunais produkts „Eliquis” tiek klasificēts kā oriģināls produkts- produkts, kas līdz šim tirgū vispār nav bijis.
2. Pirms ienākšanas tirgū jaunie oriģinālie produkti farmācijā, arī „Eliquis”, iziet vairākas klīnisko izmeklējumu stadijas, kas ilgst 10 gadus. To izstrāde saistās ar ļoti augstu risku un lielām izmaksām pētniecības procesā. „Eliquis” ir ļoti dārgs produkts un tā virzīšanai tirgū ir augsta riska pakāpe un būtiskas vadīšanas problēmas.
3. „Eliquis” virzīšanai tirgū tiek izmantoti visi elementi: reklāma, tiešā pārdošana, pārdošanas veicināšana un netiešā reklāma, jeb sabiedriskās domas ietekmēšana.
4. Jaunais produkts „Eliquis” ir recepšu medikaments, tāpēc tā virzībai tirgū pastāv ierobežojumi saskaņā ar LR MK NA prasībām.
5. Reklāma publiskajā telpā jaunajam produktam „Eliquis” nav atļauta, tāpēc pacients pats nevar izdarīt izvēli to iegādāties. Lēmumu par „Eliquis” nozīmēšanu pacientam pieņem ārsts, tāpēc viņš primāri ir tas, kurš to atzīs vai nē un tikai sekundāri– pacients pats, izjūtot veselības uzlabojumu. Pacients jauno produktu var iegādāties aptiekā, uzrādot recepti. Procesā iesaistīts vēl viens starpnieks– farmaceits.
6. Visefektīvākā ir tiešā pārdošana, kas tiek realizēta ar starpniekiem- ārstiem un farmaceitiem. Tiešās pārdošanas izmaksas ir ļoti augstas, bet vēršoties tieši pie konkrēta ārsta, komunikācija ir tieša, ir iespēja noskaidrot ārsta viedokli un šaubas, reakcija ir redzama uzreiz. Kā papildinošais faktors, kas palīdz „Eliquis” virzīšanu tirgū ir pārdošanas veicināšana, nodrošinot ārstiem bezmaksas paraugus pacientiem terapijas uzsākšanai. Drošības sajūta, ka medikaments ir efektīvs un panesamība laba, palīdz viņam būt motivētam pirkt „Eliquis” pašam par savu naudu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация