Реферат
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Zīmols "Live Rīga", tā izpēte un priekšlikumu izstrādāšana-
Zīmols "Live Rīga", tā izpēte un priekšlikumu izstrādāšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Tūrisma definīcijas un vēsture | 4 |
1.2. | Tūrisma mārketings | 6 |
2. | Zīmola vadīšana un pozicionēšana | 8 |
2.1. | Zīmola izstrādes stratēģija | 8 |
2.2. | Zīmola vadīšana | 11 |
2.2.1. | Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas principi | 12 |
2.2.2. | Termins zīmols | 13 |
2.2.3. | Zīmola nosaukums | 14 |
2.2.4. | Piešķirt produktam zīmolu vai nē | 16 |
2.2.5. | Pozicionēšanas vadīšana | 17 |
2.2.6. | Reklāma | 18 |
2.3. | Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas tipiskākās kļūdas pasaulē un Latvijā | 19 |
2.4. | Iespējamie zīmola vadīšanas un pozicionēšanas pretkļūdu pasākumi | 22 |
3. | Live Riga zīmola izpēte ar intervijas palīdzību | 24 |
4. | Aptauja par Live Riga zīmolu Latvijas iedzīvotājiem | 26 |
5. | Zīmols Live Riga | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi | 35 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 36 | |
Pielikumi | 39 |
Secinājumi un priekšlikumi
Pamatojoties uz kursa darbā veiktajām analīzēm un pētījumiem izveidojām:
Secinājumus:
1. Live Rīga ir zīmols, kas nodrošina platformu visām aktivitātēm, lai parādītu Rīgu kā: ceļojumu un tūrisma galamērķi, tirdzniecības un biznesa centru, vietu mākslas un kultūras dzīvei, izglītības un zinātnes centru. Live Riga ir domāts gan tūristiem, gan rīdziniekiem.
2. Live Riga zīmols ir izplatīts pa visu pasauli, bet galvenokārt reklāmas kampaņas šogad tiek tendētas uz 7 valstīm: Vāciju, Krieviju, Somiju, Zviedriju, Norvēģiju, Lietuvu, Igauniju.
3. Live Riga galvenokārt tiek reklamēts ar interneta starpniecību, ar vides reklāmām.
4. Live Riga zīmolam ir ļoti plaša partneru programma, kas ietver uzņēmējus un citas institūcijas.
5. Live Riga zīmols ir vienīgais, kas ietver informāciju savos informācijas centros par visu Latviju.
6. Live Riga ir augošs zīmols, kam ir lielas perspektīvas nākotnē, gan vietējā, gan starptautiskā mērogā.
7. www.liveriga.com mājaslapa ir apjomīgākais informācijas avots par Rīgas tūrisma piedāvājumu. Ir pieejamas vairāk kā 3000 informatīvas vienības 4. Valodās.
8. Zīmola vadīšana un pozicionēšana ir maz pētīta gan Latvijā, gan pasaulē.
Priekšlikumus:
1. Live Riga zīmola īpašniekiem ir jāpievērš lielāka uzmanība sava zīmola nozīmei un attīstībai, kā arī tā vadīšanai, izmantojot pieredzējušu mārketinga speciālistu palīdzību.
2. Live Riga Mārketinga speciālistiem visu laiku ir jāpapildina savas zināšanas par zīmola vadīšanu un pozicionēšanu, jo mārketings visu laiku attīstās.
3.Live Riga Ir jāmācās no pasaules vērtīgāko zīmolu pieredzes, lai varētu tiem līdzināties.
4. Live Riga r jāmācās no citu kļūdām un problēmām, lai nepieļautu savas.
…
Live Rīga ir zīmols, kas nodrošina platformu visām aktivitātēm, lai parādītu Rīgu kā: ceļojumu un tūrisma galamērķi, tirdzniecības un biznesa centru, vietu mākslas un kultūras dzīvei, izglītības un zinātnes centru. Live Riga ir domāts gan tūristiem, gan rīdziniekiem. Kursa darba mērķis: izpētīt Live Riga zīmola darbību un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Kursa darba uzdevumi pakļauti mērķiem un ir sekojoši: • Izpētīt Live Riga mājaslapu • Veikt respondentu aptauju • Veikt interviju Live Riga birojā • Analizēt teoriju
- Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
- Reklāmas izpēte SIA "XXL"
- Zīmols "Live Rīga", tā izpēte un priekšlikumu izstrādāšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
Реферат для университета12
-
Reklāmas izpēte SIA "XXL"
Реферат для университета17
Оцененный! -
Tirgus izpēte uzņēmumam SIA "RAV stila mēbeļu darbnīca"
Реферат для университета18
-
Tirgus izpēte SIA "Ūdens apgāds" produktam
Реферат для университета23
-
SIA "Kopne" konkurences vides izpēte
Реферат для университета21