Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:817008
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāma, tās nozīme un iedalījums    4
2.  Apakšproblēmu izvirzīšana un definēšana    6
3.  Projekta mērķa definēšana    9
4.  Projekta mērķa sasniegšanas stratēģijas (alternatīvu) izvirzīšana    10
5.  Alternatīvu realizācijas rezultātā izveidotās lietas  koncentrēts apraksts    11
6.  Alternatīvu izvērtēšana un divu labāko atlases pamatojums    15
7.  Alternatīvu dzīves cikla noteikšana (aptuvenais projekta sākums un beigas)    16
  Secinājumi    17
  Pielikumi    18
  Izmantotās literatūra    22
Фрагмент работы

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, firmām vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tās nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka trāpīga izteiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni – nozīmē vadīt informāciju. [ 5. 21]
Stimulējošs mārketings saistīts ar pieprasījumu trūkumu, proti,
ar tādu stāvokli, kad potenciālais tirgus neparāda ( vai gandrīz neparāda ) interesi par konkrēto piedāvājumu. Šādai situācijai var būt trīs cēloņi: (1) kādas preces tiek uzskatītas par vērtību pilnīgi zaudējušām, piemēram, nemodernas lietas, pustukša pudeles, vecas stieples utt.; (2) preces gan tiek uzskatītas par vērtību, taču ne jau konkrētajā tirgū, piemēram, ragavas, ziemas apģērbs tur, kur nemēdz būt ziema, vai laivas, makšķeres apvidū, kur nav ūdenstilpņu; (3) tirgus nav sagatavots jauno preču lietošanai. To konstatējuši, varam risināt pieprasījuma stimulēšanas uzdevumus. Pirmais virziens ir pārdodamās preces vai pakalpojuma tuvināšana patērētājam un ( ar šāda kontakta starpniecību ) viņa vajadzību rosināšana. Otrs virziens ietver centienus labāk nekā līdz šim izvietot preces dažādos tirgos. Trešais virziens ir informācijas izplatīšana par preci. [ 4.12 ]
Reklāmā tiek ietverta komunikāciju forma, kas cenšas preču kvalitāti un idejas pārvērst vajadzību un pieprasījumu valodā.

Reklāmas pamatfunkcijas.
Ekonomiskā (aptver tirgus lielāko daļu)
Sociālā ( ietver sabiedrības sociālās problēmas)
Ideoloģiskā pamatfunkcija

1.5 Vizuālo reklāmu iedala pēc:

sponsoru tipa ( piemēram, starpnieks, tirgotājs, privātpersona, sabiedriskās institūcijas),
mērķauditorijas tipa ( piemēram, biznesa sfērā, individuālajam patērētājam),
koncentrēšanās uz noteiktu mērķauditoriju ( piemēram, selektīvā, masu auditorijai),
reklāmas darbības teritorijas ( piemēram, lokāla mēroga reklāma, reģionālā reklāma, nacionālā reklāma, starptautiskā reklāma, globālā reklāma),
reklāmas komunikācijas priekšmeta ( piemēram, preču reklāma, prestižreklāma tēla veidošanai, idejas reklāma, personas reklāma, teritorijas reklāma),
stratēģiskā mērķa ( piemēram, reklāma, kas rada pieprasījumu, preču noietu, preces pozicionēšanas vietu).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1128728
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация