Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:822548
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga vides jēdziens teorētiskajā literarūrā    7
1.1.  Mikrovides jēdziens    8
1.2.  Makrovides jēdziens    13
2.  Mārketinga iekšējās vides faktoru analīze uzņēmumā SIA “LatEl montāža”    17
3.  Uzņēmuma SIA “LatEl montāža” SVID analīze    19
3.1.  Mikrovides faktori    19
3.2.  Makrovides faktori    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Kopsavilkums    27
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Фрагмент работы

Kopsavilkums
SIA “LatEl montāža” atrodas Rēzeknē un darbojas kopš 1997.gada. Tā nodarbojas ar elektropreču tirdzniecību, mājsaimniecības elektropiederumu, radio un televīzijas preču vairumtirdzniecību, apgaismes ierīču un mājsaimniecības priekšmetu mazumtirdzniecību, mājsaimniecības metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecību.
Situācija tirgū visu laiku mainās. Tirgū iekļūst jaunas konkurentu preces, parādās jaunas modes tendences, kreditus iegūt kļuva grūtāk, cilvēku ienākumi samazinājās, uzņēmumi tiek slēgti utt. Tas viss stipri ietekmē uzņēmuma darbību un klientu izvēli. Tapēc ir nepieciešams pētīt esošo situāciju – izanalizējot svarīgākos uzņēmumu ietekmējošos faktorus. Visu šo faktoru kopums veido uzņēmuma mārketinga vidi.
Katram uzņēmumam ir sava iekšējā un ārējā vide. Iekšējā vide ir pats uzņēmums, tā veidojas pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, vienlaicīgi ņemot vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības. Bet ārējā vide ir atkarīga no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbība uz organizāciju un tās darbību mēdz būt ļoti dažāda. Ārējai videi izšķir divas daļas: faktorus, kas ir cieši saistīti ar uzņēmumu, tā sauktā mikrovide (klienti, piegādātāji, starpnieki, konkurenti) un faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā, tā sauktā makrovide. Makrovidi veido demogrāfiskā, ekonomiskā, sociālkultūras, politiskā, dabas un starptautiskā vide, kā arī zinātne, tehnoloģija un tehnika.
Pētījumā ir apkopota teorētiskā informācija par mārketinga vidi – uzskaitīti un aprakstīti mārketinga vides svarīgākie faktori un to nozīme.
Otrkārt tika izpētīta informācija par uzņēmuma SIA “ LatEl montāža’’ mārektinga vides faktoriem, apskatītas dažas iespējas, ka var pilnveidot dotā uzņēmuma darbību.
Pētījuma hipotēze ir apstiprināta. Uzņēmumam SIA “ LatEl montāža’’ ir iespējas pilnveidot savu darbību. Piemēram, lai palielināt juridisko klientu loku, var izplatīt ziņas par uzņēmuma pakalojumiem pa ēpastu. Var nosūtīt potenciālajiem klientiem ēpasta vēstules, norādot arī pēcmaksas iespējas.
Pasūtījumu veikšanā un klientu apkalpošanā vēlams būtu ieviest svītrkodus. Svītrkodi ir kļuvuši par vienkāršāko veidu kā savākt un ievadīt informāciju datorā, jo svītrkoda nolasīšana ir daudz precīzāka, ātrāka un vieglāka nekā datu ievadīšana, izmantojot datora klaviatūru.
Vēl konkurētspējas paaugstināšanai varētu palielināt tādu preču sortimentu, kuru nav konkurentiem. Piemēram, varētu ieviest ekskluzīvo apgaismošanas ierīču piedāvājumu – oriģinālās interjera un ārējās lampas. Tas piesaistītu klientus, kuriem patīk oriģinālās, skaistas lietas.
Pētījumu varētu paturpināt detalizēti izpētot klientu viedokļus par piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, veicot klientu aptauju. Tas parādīs, kādas ir iespējas uzņēmuma darbības tālākajāi pilnveidošanai. Tas ir ļoti svarīgi, jo pēc ekonomistu viedokļa, Latvijas ekonomika drīz sāks no jauna attīstīties.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация