Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
SIA "Troll Sigulda" mārketinga darbības pilnveide-
SIA "Troll Sigulda" mārketinga darbības pilnveide
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga darbības teorētiskie aspekti | 8 |
1.1. | Uzņēmuma tēls un tā veidojošie elementi | 8 |
1.2. | Uzņēmuma pozicionēšana tirgū | 11 |
2. | Mēbeļu ražošanas nozares analīze un attīstības tendences | 15 |
3. | Uzņēmuma SIA „Troll” raksturojums | 17 |
3.1. | Uzņēmuma apraksts | 17 |
3.2. | Uzņēmuma svid analīze un stratēģija | 18 |
3.3. | Mārketinga kompleksa elementu analīze | 21 |
3.4. | Portera faktoru analīze | 22 |
3.5. | SIA „Troll Sigulda” produkcijas pozicionēšana tirgū | 27 |
3.6. | SIA „Troll” mārketinga darbības pilnveides iespējas | 29 |
4. | SIA „Troll Sigulda” mārketinga darbības pilnveide | 33 |
4.1. | Mārketinga pasākuma plāna izstrāde | 33 |
4.2. | Mārketinga pasākumu plāns 2012. Gadam sia „troll sigulda” darbības attīstībai | 35 |
4.3. | SIA „Troll Sigulda” krājumu vadības plāns | 36 |
4.4. | Mārketinga plāna efektivitātes aprēķins | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 41 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 43 | |
Pielikumi | 46 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba rezultātā autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. SIA „TROLL Sigulda” uzņēmums izmanto tiešo eksportu un strādā ar klientiem, kam pieder ne mazāk kā 50% valsts tirgus daļas dotajā segmentā;
2. Uzņēmums eksportē produkciju uz FOB un ex-works nosacījumiem, pie tam uzņēmumam ex-works nosacījumi ir pievilcīgāki, jo samazinās atbildības līmenis loģistikas ķēdē;
3. Uzņēmuma eksporta lielākais apjoms (54,6%) ir uz Lielbritāniju;
4. Šodienas situācijā, uzņēmuma izmantotais norēķināšanās veids ar klientiem ir faktorings, kas ir vislabākā izvēle, jo tas ir izdevīgi abām pusēm
5. Finanšu līdzekļu trūkums, valūtas kursa svārstības, kvalitātes sistēmas nepilnības ir galvenie eksporta riski, kas skar SIA „Troll” efektīvu darbību starptautiskajā tirgū;
6. Lai cīnītos ar konkurentiem, kas pastāv nozarē ir nepieciešama produkcijas diferencēšana un zīmola attīstība;
7. TROLL ir ļoti stingrs zīmols Baltijas valsts mērogā;
8. TROLL produkcija atbilstība standartiem palielina uzņēmuma eksportspēju un veicina eksportu;
9. Nozarē vairāk pastāv esošas produkcijas diferencēšana, nekā jauninājumi;
10. Ieiešanas barjeras nozarē ir augstas un jauno konkurentu potenciāls ieiet nozarē nav liels.
Autorei darba gaitā it radušies sekojoši priekšlikumi, kas uzlabotu uzņēmuma SIA „TROLL Sigulda” darbību un nostiprinātu tā pozīcijas Latvijas tirgū.
1. Autore piedāvā šādus attīstības plāna virzienus:
• Atvērt veikalu T/C Spice home, kur pārdos tikai prestižākās TROLL ražotās mēbeles
• Pilnveidot noliktavu darbību
• Ieviest jaunus pakalpojumus;
2. Uzņēmumam ir jāizstrādā plāns, kā organizēt produkcijas piegādi saviem klientiem līdz durvīm, uzņemoties transportēšanas riskus un papildus darbu ar muitu, jo tas var iedot uzņēmumam konkurētspējīgo priekšrocību;
3. Pārstrādāt esošos pārdošanas līgumus, ieviešot izmaiņas norēķinu kārtībā, norādot par norēķina valūtu – eiro. Tad uzņēmumam nebūs zaudējumi no kursa svārstībām;
4. Ir jāpiesaista ārzemju eksporta speciālistus, lai varētu uzlabot eksporta stratēģijas nepilnības un ražošanas speciālistus, lai uzlabotu produkcijas kvalitāti un iekārtu dzīvības cikla garumu;
5. Lai uzņēmumu darbība būtu drošāka ir jāizvairās no situācijas, kad viens klients aizņem 50% no apgrozījuma un jācenšas piesaistīt citus klientus;
6. Ātri reaģēt uz tirgus prasībām un apmierināt klientu vajadzības;
7. Organizēt kopuzņēmumus ar Krieviju, Brazīliju vai Ķīnu, lai uztaisītu koncernu ar lielo efektivitāti un zemām izmaksām;
8. Katru gadu ir jāseko līdzi izmaiņām standartos, ja tai nebūs jaunas sertifikācija, tad uzņēmuma reputācija var būt apraudzēta.
9. Izlikt slimnīcās un bērnu namos informējošos plakātus un žurnālus par uzņēmuma piedāvāto produkciju.
10. Izveidot maisiņus ar uzņēmuma logo, kas popularizēs un reklamēs uzņēmumu.
11. Izvietot reklāmu Eiropas hītu radio, radio SWH un radio Skonto.
…
Kvalifikācijas darbā pirmajā nodaļā teorētiski aplūkota uzņēmuma pozicionēšana tirgū, tēla veidošana. Sastādīts mārketinga aktivitāšu plāns un aplūkots tirgus iekarošanas metodes. Darba otrajā nodaļā veikts nozares vispārīgs raksturojums. Darba trešajā nodaļā tika veikts uzņēmuma raksturojums, tajā ietilpst SVID analīze, izstrādāta mārketingu kompleksu analīze. Darbā tika izmantots viena no populārākajām zinātniskajām metodēm – Portera piecu faktoru modelis, izanalizēti SIA „TROLL Sigulda” produkcijas pozicionēšana tirgū un aplūkotas mārketinga pilnveides iespējas. Kvalifikācijas darba ceturtajā nodaļā autore ir izteikusi savus priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidē. Tika izstrādāti mārketinga pasākuma plāna pilnveide kā arī izveidots mārketinga darbības attīstības plāns 2012. gadam. Sniegti priekšlikumi mainīt un pilnveidot krājumu vadības stratēģiju. Darba apjoms ir 45 lapas, tam ir 5 attēli, pielikumu skaits – 4 un tabulu skaits – 2.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
- SIA "Troll Sigulda" mārketinga darbības pilnveide
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Дипломная для университета46
Оцененный! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета83
Оцененный! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66