Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:839979
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Maldinošas un salīdzinošas reklāmas raksturojums    4
2.  Maldinošas un salīdzinošas reklāmas aizliegums    6
2.1.  Kā Uzraudzības institūcija veic lietas izpēti un pieņem lēmumu    7
3.  Reklāmas likuma pārkāpumi    9
4.  Patērētāju aizsardzība pret maldinošu un salīdzinošu reklāmu    11
4.1.  Kopienas tiesību aktu garantētā aizsardzība    11
4.2.  Patērētāju aizsardzības direktīvas    12
  Secinājumi    15
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    16
Фрагмент работы

Konkurences likumā reklāma raksturota kā apmaksāts vai citādi atlīdzināts publisks, popularitāti vai pieprasījumu veicinošs paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, firmām, personām, paziņojums par organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem.
Savukārt Reklāmas likumā tās definīcija skan šādi – reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Šajā darbā tiks apskatīta tādas reklāmas formas kā maldinoša un salīdzinoša reklāma. Šīs reklāmas ir aizliegtas ar vairākiem likumiem un direktīvām visā pasaulē.
Reklāmas likumā ir dota šāda maldinošas reklāmas definīcija:
„Maldinoša reklāma ir tāda reklāma, kura jebkādā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veidu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldinošā rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam”. [2]
Īsāk sakot, reklāma uzskatāma par maldinošu, ja tā ietver nepatiesu būtisku apgalvojumu. Apgalvojums vai noklusēta informācija uzskatāma par būtisku, ja ir pamats domāt, ka tā ietekmē vai varētu ietekmēt pircēja lēmumu. [1]
Nosakot, vai reklāma ir maldinoša, ņem vērā visas reklāmas pazīmes — atsevišķo sastāvdaļu un kopējo saturu, noformējumu, īpaši jebkuru informāciju, kas reklāmā sniegta par:
1) preču vai pakalpojumu pieejamību, īpašībām, darbību, saturu, ražošanas vai piegādes metodi un datumu, nolūku, lietošanu, daudzumu un ietekmi uz vidi vai cilvēka veselību, preču ģeogrāfisko vai komerciālo izcelsmi vai rezultātiem, kas sagaidāmi no to lietošanas, vai par preču vai pakalpojumu testēšanas vai pārbaudes rezultātiem vai materiālām pazīmēm;
2) cenu vai cenas aprēķināšanas veidu un nosacījumiem, ar kādiem tiek piegādātas preces vai sniegti pakalpojumi;
3) reklāmas devēju, arī tā identitāti un labajām īpašībām, kvalifikāciju, īpašumtiesībām vai apbalvojumiem. [2]…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация