Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:845700
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Neverbālās izteiksmes līdzekļi izpaužas reklāmas galvenā varoņa rīcībā – mīmika, stāja, žesti, gaita. Piemēram, vienā brīdī, reklāmas sākumā, viņa seja ir bēdīga, stāja nedaudz saliekta un pleci uz leju - brīdī kad reklāmā tiek runāts par citu kompāniju lielajiem telefonu rēķiniem, bet reklāmas beigās šī varoņa stāja ir taisna, galva līdzsvarota un ar skatienu uz augšu, kas liecina par uzticību, šajā gadījumā Tele2 kompānijai. Šai reklāmai, manuprāt, ir interesanta pieeja, kā pievērst klientu uzmanību pārnākt uz Tele 2, bet to cik tas ir efektīvi, cik tas labi nostrādā uz reklāmas skatītāju – zina tikai Tele2 un citi operatori, kuri redz savu klientu daudzuma izmaiņas.
Manuprāt, visinteresantākās, vissmieklīgākās un uzmanību piesaistošākās mobilo operatoru reklāmas ir Zelta Zivtiņai, jo viņas ir ar humoru. Zelta Zivtiņas reklāmās piedalās jaunieši, kuri lieto Zelta Zivtiņas priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek risinātas dažādas sadzīviskas problēmas. Zelta Zivtiņai ir ļoti daudz reklāmu, kurām ir vairākas epizodes, kurās tiek reklamēts, piemēram, mobilais internets, bezmaksas īsziņas utt. Reklāmās tiek pievērsta uzmanība augstai sakaru kvalitātei, izdevīgiem sarunu tarifiem, lielajam lietotāju skaitam. Reklāmas mērķauditorija ir gan jauni klienti, gan jau pastāvoši klienti, piemēram, kuriem tiek reklamēts nulles tarifs īsziņām, aizsūtot īsziņā „N” uz 1616. Pie mērķauditorijas var pieskaitīt jauniešus, kuriem nav patstāvīgi un stabili ienākumi, kuri ir ieinteresēti iegādāties priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek lietoti gan verbālie, gan paraverbālie, gan neverbālie izteiksmes līdzekļi. Saziņai starp reklāmu varoņiem pārsvarā tiek lietoti tādi saziņas veidi kā - neformālā saziņa, starppersonu saziņa, organizatoriska saziņa, kontakta un distances saziņa. Tiek lietots pārsvarā sadzīviskais un publicistiskais runas stils. Reklāmas varoņiem ir vērojamas dažādas pozas, žesti, mīmika un stājas. Zelta Zivtiņas reklāmas humoristiskie notikumi, manuprāt, sekmē cilvēku uzmanību un pakalpojuma noietu, jo cilvēks, piemēram, atceroties kādu spilgtāko reklāmu brīdī, kad jāizvēlas starp O-kartes vai Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti – var izvēlēties Zelta Zivtiņu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация