Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:868248
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Sava veida reklāma bija arī amatnieku marķējums uz viņu izgatavotajām lietām, piemēram, gravējums uz saviem ražojumiem. Laba amatnieka slava izplatījās ātri, pircēji sāka meklēt preci ar viņa zīmi. Mūsdienās šim nolūkam izmanto produkta zīmes un marku nosaukumus. Reklāmas pavērsiens notika 1450. gadā, kad sāka darboties Gutenberga iespiedmašīna. Reklāmu devējam vairs nevajadzēja pavairot savu ziņojumu, rakstot ar roku. 1629. gadā reklāmai pavērsās jaunas iespējas, jo nāca klajā pirmā avīze angļu valodā. Vislielāko uzplaukumu reklāma sasniedza ASV. Par reklāmas tēvu tika nosaukts Bendžamins Franklins. Viņa Gazette, kuru sāka izdot 1729. gadā, sasniedza vislielāko tirāžu. Reklāmas attīstībai ASV bija vairāki faktori. Pirmkārt, amerikāņu rūpniecība bija līderis mehanizācijas ieviešanas procesā, pateicoties tam, parādījās preču pārpilnība un bija nepieciešams pārliecināt patērētājus pirkt vairāk. Otrkārt, tika veidoti teicami ūdens ceļu tīkli, šosejas un citi ceļi, kuri padarīja reālu preču un reklāmu piegādi lauku rajoniem. Treškārt, 1813. gadā ieviestā obligātā pamatizglītība palielināja lasīt un rakstīt pratēju skaitu, līdz ar to avīžu un žurnālu lasītāju loku. Radio izgudrošana un vēlāk arī televīzijas radīšanu nozīmēja teicamu reklāmas izplatīšanas līdzekļu atklāšanu.
Reklāmas attīstību ietekmē vairāki apstākļi, no kuriem var minēt:
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi. Piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas produkta īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei utt. prioritātei. Var mainīties arī sabiedrības attieksme pret noteiktiem uzņēmumiem, var veidoties jaunas formālas un neformālas grupas sabiedrībā utt.
Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, datori, Internets u.tml. tehnika būtiski ietekmēja reklāmas formu un to daudzveidību).
Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot mārketinga komunikāciju attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājumu ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest zaudējumus).
Tirgus apstākļi iekļauj sevī dažādus galvenos faktorus: tirgus veidi; produkta raksturojums; produkta dzīves cikls; pircēju rīcība tirgū; sadales kanālu vadīšana.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация