Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:881039
 
Оценка:
Опубликованно: 17.08.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Produktu izvietošana    5
1.1.  Produktu izvietošanas attīstība un veidošanās    5
1.2.  Produktu izvietošanas ietekme uz sabiedrību    7
1.3.  Reklāmas „Produktu izvietošana” kontrole Latvijā    10
1.4.  Produktu izvietošana TV seriālā UgunsGrēks    11
2.  Sabiedrības viedokļa noskaidrošana par produktu izvietošanu seriālā „UgunsGrēks”    14
2.1.  Pētījuma objektu un metožu raksturojums    14
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Kopsavilkums    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    35
Фрагмент работы

Tehnoloģijas un zinātniskā attīstība ir sniegusi cilvēkiem lieliskas un labas iespējas, kā atpūsties mierīgi un klusi mājas apstākļos – internets, dažādas spēles, filmas, mūzika, televīzija u.c.
Televīzijas aizsākumi jau ir meklējami 20.gadsimta pirmajā pusē, kad Londonā tika veiktas pirmās dokumentālās pārraides. Televīzija attīstījās – krāsainas pārraides, jaunas dokumentālās sērijas, informatīvie raidījumi, filmas, seriāli utt.
Seriālu un to skatīšanās vienmēr ir bijis aktīvs un interesants veids, kā cilvēki pavada savus vakarus, atrodoties mājās pēc garas darba dienas. Jau 1947.gadā TV pārraidē tika sākts translēts pirmais seriāls „Howdy Doody”, kas bija domāts bērnu auditorijai [7.].
Mūsdienās seriāli ir ikdienišķa un normāla parādība, kas izklaidē cilvēkus. 20.gadsimta beigās Latvijā sāka attīstīties vietējo seriālu izveide – „Sirdsmīļā Monika”, „Dzīvoklis”, „Inspektors Grauds”, „Likteņa līdumnieki”, „Neprāta cena” u.c.
Neprāta cena bija latviešu seriāls, kurš tika pārraidīts LTV1 kanālā no 2002.-2006.gadam. Ekonomisko problēmu dēļ, tas tika pārtraukts, un TV3 izveidoja seriālam turpinājumu, kuru nosauca par „UgunsGrēku”, gūstot lielu atsaucību no skatītāju puses [9.].
„UgunsGrēks” ir viena no populārākajām pārraidēm Latvijas televīzijā – dažādu vecumu un sabiedrības grupu vidū. Seriālu skatās gan bērni, pieaugušie, vecāka gājuma cilvēki utt. Diez gan regulāri tā ir skatītākā programma Latvijā pēc TNS Latvia aptaujas datiem [18.]
Reklamēšana mūsdienās ir svarīga jebkuras nodarbes sastāvdaļa. Ir dažādas iespējas un veidi, kā kompānijām veidot savas mārketinga kampaņas, kur izvietot reklāmas utt.
Lieliska iespēja, kā reklamēt un popularizēt savu produkciju, ir tās ievietošana dažādās TV pārraidēs. Produktu izvietošanu TV uzsāka ASV, kur mūsdienās tas ir viens no aktīvākajiem reklamēšanas veidiem pasaulē pazīstamām kompānijām kā Apple, BMW, Coca-cola u.c. [21.]. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация