Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:889805
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Zīmola asociatīvā uztvere    4
2.  Cilvēku attieksmes analīze    6
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    12
Фрагмент работы

Ievads

Angļu teiciens “Branding is the art and cornerstone of marketing”, jeb tā atbilstošais latviskais tulkojums „Zīmola veidošana ir mārketinga māksla un stūrakmens”, lieliski atspoguļo to, cik preču zīmes veidošana un tās pastāvēšana ir svarīgas gan uzņēmuma, gan visa tirgus līmenī.
Zīmols ir produkta vārda , simbola un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem. Tāpēc parasti veidojot zīmolu, uzņēmums nežēlo resursus un aicina dizainerus un profesionāļus mārketinga jomā.
Taču biznesa likums liek atturēties no pieņēmumiem "patīk" vai "nepatīk". Dizainers var izstrādāt gaumīgu piedāvājumu, bet svarīgāka ir “tante no Bauskas”, pircēja redzes nerva kairinājums un viņa izvēle. Produkta vizuālo tēlu ierobežo nosacījumu virkne, kurai pamatā ir patērētājs un viņa uztvere.
Asociatīvā uztvere darbojas noteiktās tēlu sistēmās. Tā, piemēram, piens “Rasa” tiek saistīts ar pilsētu, “Limbažu piens” – ar laukiem; pārāk spilgts un dinamisks dizains var izraisīt negāciju, jo asociējas ar ārzemju pārtiku un tajā lietotajiem konservantiem, sintētiku utt. Ārvalstī atraktīviem eksperimentiem atvērtākā, kaut arī nepastāvīgākā, auditorija ir bērni. Tomēr darba autori nolēma uztaisīt pētījumu, aptaujot studentus, kas ir ļoti plaša un svarīga mērķauditorija.
Pētījuma mērķis bija: izanalizēt studentu zīmola asociatīvo uztveri, ņemot par pamatu Hansabankas zīmola maiņu uz “Swedbank”, un noskaidrot, kā tas ietekmēs uzņēmuma darbību un reputāciju.

1. Zīmola asociatīvā uztvere

Zīmols ir produkta vārda (nosaukuma), zīmes (simbola) un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem. Un tomēr zīmols attīstoties laika gaitā kļuvis par daudz plašāku jēdzienu un ieguvis gan jaunas izpausmes, nozīmes, vērtību un ietekmi. Zīmols vairs nenozīmē tikai preci. Tas apzīmē vienlaicīgi piedāvājumu un arī atgriezenisko saiti – tā uztveri un vērtējumu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1139501
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация