Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:890746
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Mārketings. Mārketinga komunikācija. Stratēģija    3
1.1.  Mārketinga pētījumi    4
1.2.  Mārketinga pasākumu plāns    4
2.  Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    6
2.2.  Mārketinga problēmas un iespējas    7
2.3.  Mērķa tirgus izvēle    7
2.4.  Plāna izpildīšana    8
2.5.  Plāna novērtēšana    8
2.6.  Reklāmas plāns    8
2.7.  Stratēģiskie reklāmas lēmumi    9
2.8.  Izpildījums un novērtējums    9
2.9.  Reklāmas budžets    9
2.10.  Reklāmas kampaņa    10
2.11.  Situācijas analīze    10
2.12.  Problēmu un iespējamību analīze    11
2.13.  Kampaņas stratēģija    11
2.14.  Kampaņas fāzes    11
2.15.  Novērtējums    12
2.16.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” reklāmas kampaņas    12
3.  Kļūdas komunikācijā    15
4.  Kā saglabāt stabilu vietu tirgū jeb konkurences monitorings    19
4.1.  Izpētes mērķis    19
4.2.  Konkurentu segmentācija un izpēte    20
4.3.  Secinājumi un risinājumi    21
5.  Mārketinga komunikācijas palielināšanas un uzlabošanas iespējas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    23
Фрагмент работы

Viss ir ļoti vienkārši. Tirgus ir vieta, kur notiek preču apmaiņa pret citām precēm vai naudu. Ja Jūs ko ražojat vai sniedzat pakalpojumus, Jums būtu jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt. Kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus. Kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus; vai ko darīt, ja sāncensis atņem jau iekaroto tirgus daļu. Un vispār, tāpēc, lai dzīve visiem uzņēmējiem būtu interesantāka, ir radīts mārketings.
Mārketinga viena no galvenajām funkcijām ir - prognozēt un analizēt nākotni. Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja tā galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk- analizē savas kļūdas pagātnē. Tās galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu - pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties - mārketinga nodaļai ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1144963
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация