Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:890847
 
Оценка:
Опубликованно: 04.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTURS UN NOVĒRTĒJUMS    4
1.1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA, DARBĪBAS VEIDI    4
1.2.  ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA    5
1.3.  UZŅĒMUMA FILOZOFIJA, MISIJA UN GALVENĀS STRATĒĢIJAS    6
1.4.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    7
1.5.  FINANSIĀLI EKONOMISKO RĀDĪTĀJU ANALĪZE    8
2.  MĀRKETINGA POLITIKA    9
2.1.  GALVENIE UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI, CENU VEIDOŠANA, SADALES KANĀLI    9
2.2.  PAKALPOJUMA KUSTĪBAS POLITIKA TIRGŪ    10
2.3.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZE    11
3.  REKLĀMAS DARBĪBAS ORGANIZĒŠANA UN PLĀNOŠANA    14
3.1.  PATĒRĒTĀJU LOJALITĀTE UN SKAITS    14
3.2.  REKLĀMAS DARBĪBAS SPECIĀLISTS    14
3.3.  TIRGŪ IEVIEŠANAS POSMA PLĀNOŠANA UN KONTROLE NO PATĒRĒTĀJA PSIHOLOĢIJAS VIEDOKĻA    15
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  PIELIKUMI    17
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Klientu piesaistei un noturēšanai tiek izdomātas dažādas akciju programmas, atlaižu kartes, konkursi u.c.
2. Restorāna mērķa tirgus ir gan sievietes, gan vīrieši, gan bērni, gan ģimenes dažāda vecuma un tautības, ar vidējiem vai augstiem ienākumiem. Tie ir cilvēki, kuriem patīk labi vīni un internacionāla virtuve.
3. Salīdzinot ar 2011. gadu, 2012. gadā restorāna neto apgrozījums ir palielinājies, kas liecina par restorāna pozīciju nostiprināšanos un atpazīstamības gūšanu.
4. Spriežot pēc bilances datiem, pārskata gada zaudējumi ir palielinājušies.
5. Vāji attīstīta produkta virzīšana tirgū.
6. Nepātraukta patērētāju un konkurentu analīze ļauj veicināt konkurētspēju.
7. Reklāmas darbība uzņēmumā noris aktīvi.
8. Uzņēmuma viens no galvenajaiem darba kvalitātes rādītājiem ir profesionāli darbinieki.

Priekšlikumi:
1. Jāpiestrādā pie zaudējumu samazināšanas, jāpārskata tas, no kā zaudējumi rodas. Ja tie rodas no neizmantotās pārtikas, kas tika sabojāta, tādēļ netika izmantota, tad jāpiedomā pie kvalitatīvākas uzglabāšanas metodes, vai arī pārtikas produktu pasūtīšanas apjomu samazināšas.
2. Piesaistīt jaunu, perspektīvu darbaspēku, ieviest jaunas vakances mārketinga jomā, motivēt viņus izstrādāt jaunas idejas reklāmas veidošanā un darbības pilnveidošanā.
3. Jāpiedomā pie inovatīviem risinājumiem, kas spētu attīstīt produkta virzīšanu tirgū.
4. Lai gūtu popularitāti un cilvēku uzmanību, restorānam jāsāk rīkot akcijas, kuru rezultātā restorāna vārds gūtu plašu rezonansi, piemēram, dažādos svētkos sūtīt kādam no bērnu namiem pašgatavotus saldumus, kā arī rīkot bernu priekšā šefpavāra meistarklasi, ļaujot tiem piedalīties un pašiem mēģināt gatavot.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация