Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:896491
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Mārketinga būtība    4
1.1.  Pakalpojumu mārketings    7
1.2.  Mārketings viesmīlības nozarē    9
1.3.  Komunikācija un veicināšana    11
2.  Viesnīcu un viesu namu mājas lapu izpēte    15
3.  Viesnīcu un viesu namu aptaujas rezultāti    19
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
• Mūsdienās tirgū nemitīgi palielinās preču un piedāvātāju skaits, tādēļ arvien lielāku nozīmi ieņem mārketings, kā rezultātā notiek cīņa par pircēju, jo katrs uzņēmums centīsies izmantot labākās mārketinga iespējas, lai piesaistītu klientu uzmanību tieši to konkrētajam produktam.
• Uzņēmumiem, kas darbojas pakalpojumu nozarē ir īpaši svarīgi pievērst lielu nozīmi mārketingam, tādēļ ka pakalpojums ir netverams produkts (to nevar apskatīt, aptaustīt utt.) līdz saņemšanas brīdim. Labi izstrādāta mārketinga stratēģija var veiksmīgi piesaistīt klientu uzmanību un veicināt pakalpojuma pārdošanu.
• Mārketinga elementam – veicināšanai galvenais uzdevums ir izveidot atgriezenisku komunikācijas procesu ar pircējiem, tādejādi veicinot produkta pārdošanu.
• Viesmīlības nozarē svarīgs mārketinga uzdevums ir zīmola veidošana un attīstīšana, jo tieši šajā nozarē tam bieži vien ir liela nozīme.
• Komunikācijas veidošanā vienmēr aktīvi jāseko līdz tehnoloģiju attīstībai, jo viss jaunais pats par sevi uzrunā pircējus, kā arī var tikt veiksmīgi izmantots kā informācijas nodošanas kanāls. Kaut arī internets samērā ilgu laiku ir plaši pazīstams, daudz uzņēmēju vēl joprojām nav apzinājušies tā nozīmi, piem., sava uzņēmuma tēla veidošanai nenonākot tiešā kontaktā ar pircēju, informācijas nodošanā u.c.
• Veicot mājas lapu skaita noteikšanu viesmīlības uzņēmumiem, kas piedāvā savus pakalpojumus Latvijā, tika noskaidrots, ka tikai 42 % šādu uzņēmumu ir pieejama mājas lapa.
• Vērojamas manāmas atšķirības starp viesnīcu un viesu namu izveidoto mājas lapu skaita uzņēmumiem no kopēja pakalpojumu piedāvātāju skaita. Viesnīcām dažādos Latvijas reģionos procentuāli 35 – 88% uzņēmumu ir sava mājas lapa, taču viesu namiem tikai no 15 – 31%
• Izvērtējot kvalitāti pēc autores izveidotajiem kritērijiem, noskaidrots, ka viesnīcām, it sevišķi, Rīgas reģionā ir vērojama labāka mājas lapas kvalitāte pēc tajā ievietotās informācijas satura un apjoma nekā viesu namiem. Vērojamas arī kvalitātes atšķirības mājas lapas saturā starp dažādu kategoriju uzņēmumiem.
• Veicot viesmīlības uzņēmumu aptauju par mārketinga aktivitāšu pielietošanu mājas lapā, uz 110 izsūtītajām aptaujām, atbildes tika saņemtas tikai no 21 uzņēmuma.

• Apkopojot aptauju rezultātus tika noskaidrota, ka 67% veic uzskaiti par to, cik bieži tiek apmeklēta viesnīcas/viesu nama mājas lapa, taču 33% nav ieinteresēti noskaidrot sava uzņēmuma popularitāti internetā. Tas norāda, ka aptuveni trešā daļa uzņēmumu ir izveidojuši mājas lapas, taču neizvērtē to nozīmīgumu viesnīcu produkta pārdošanā.
• Aptaujā no saņemtajām atbildēm, tika noskaidrots, ka 50 % no viesu namiem nepiedāvā iespēju veikt numuru rezervāciju internetā, kas tādējādi samazina potenciālo klientu skaitu, jo šobrīd daudz cilvēku izvēlas veikt darījumus internetā ekonomējot laiku un līdzekļus.
• Pēc saņemto viesnīcu atbildēm noskaidrots, ka tikai 10% viesnīcu šobrīd nepiedāvā rezervācijas iespēju tiešsaistē, taču pamatoja, kas tas nav iespējams tehnisku iemeslu dēļ. Tas norāda, ka viesnīcas ir ieinteresētas vairot klientu skaitu un darbojas lielākas konkurences apstākļos kā viesu nami, jo izmanto vairāk mārketinga aktivitātes mājas lapā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация