Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:901084
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma ārējās vides komunikācijas darbība un tā analīze    4
1.1  prezentācijas    4
1.2  vadītāja komunikācija ar sabiedrību    4
1.3  komunikācija ar patērētājiem, klientiem    5
1.4  mārketinga darbības stratēģija    7
  Uzņēmuma iekšējās vides analīze, kas sevī ietver uzņēmuma darbības nosacījumus un faktorus, kas atrodas tās ietvaros    10
2.1  uzņēmuma nodibināšanas mērķis un misija    10
2.2  vadītāju komunikāciju prasme ( plānošana, organizēšana, regulēšana, koordinēšana, kontrole un uzskaite)    10
2.3  darbinieki un personāla vadīšana    13
2.4  kultūra ( dažādas vērtības un normas, dažādu pārliecību un pieņēmumu kopums)    13
2.5  sapulces, semināri    14
2.6  lietišķā dokumentācija    14
2.7  komunikācijas procesu organizēšana    15
2.8  tehniskā nodrošinājuma līmenis( e-mail, internets u.t.t)    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Фрагмент работы

Man, tiešais darba vadītājs ir menedžere. Takā mūsu uzņēmums strādā visas dienas nedēļā no 11.00 rītā līdz pēdējam klientam, tad mums uzņēmumā ir trīs menedžeres. Katru dienu strādā viena no viņām, kas atbild par zāli, klientu ērtībām, viesmīlēm, bārmeņiem, piegādes saņēmējiem, apsargiem, apkopējām, daļēji arī par pavāriem un visu pārējo apkalpojošo personālu.
Lai menedžeres spētu risināt jebkuru radušos jautājumu, vadīt sarunu vai atrisināt kādu radušos konfliktu pirmkārt būtu jāmin laba valodas zināšana. Mūsdienās valoda ir ļoti būtisks faktors, jo nākas runāt latviski, angliski, gan krieviski. Respektīvi, vadītājam jāpārzin visas šīs valodas vismaz sarunvalodas līmenī, ko mūsu menedžeres arī nenoliedzami prot.
Sarunājoties ar sabiedrību ļoti svarīgi ir zināt arī žestu valodu, jo tas var palīdzēt saprast komunikācijas biedru vai arī jūsu nezināšanas gadījumā tas var radīt nesaprašanos starp jums, jo ir cilvēki, kas ļoti seko līdzi sarunas partnera žestiem un mīmikai. Ir jāizprot žestu būtība un vienmēr jācenšas saglabāt miers arī konflikta situācijā. Nedrīkst izrādīt bailes vai satraukumu, jo tas var tikt izmantots pret jums.
Cilvēki komunicējot lielu uzmanību, gribot vai negribot, pievērš cilvēka ārējam izskatam, tādēļ mūsu uzņēmumā menedžerēm ir attiecīgi jāievēro klasisks ģērbšanās stils. Šis stils uzreiz paziņo par cilvēka lietišķo stāvokli, kas rada sarunas biedrā atklātu priekšstatu par sarunas veidu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация