Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:901474
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Mārketinga prakses dienasgrāmata    3
  1. uzdevums    8
  2. uzdevums    9
  3. uzdevums    10
  4. uzdevums    11
  5. uzdevums    12
  6. uzdevums    13
  7. uzdevums    14
  8. uzdevums    15
  9. uzdevums    16
  10. uzdevums    17
  11. uzdevums    18
  12. uzdevums    19
  13. uzdevums    20
  14. uzdevums    21
  15. uzdevums    22
  16. uzdevums    23
  17. uzdevums    24
  18. uzdevums    25
  Prakses atskaites kopsavilkums    27
  Prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    30
  Biznesa vadības koledžas prakses vadītājas recenzija    31
Фрагмент работы

Uzņēmums savu darbību vēršs uz augsta sevisa līmeni, ko ar katru savu darbības gadu cenšas uzlabot priekš klientiem. Mūsdienās daudziem uzņēmējiem, biznesa pārstāvjiem ir ļoti svarīgi pakalpojuma siegšanas ātrums un tā kvalitāte. Uzņēmuma vadība uz to ir vērsusi savu darbības stratēģiju. Rezultātā izveidojot preču piegādi jau dažu stundu laikā, no preču pasūtījuma izdarīšanas brīža. Tas ir svarīgs komonents konkurences vidū. Svarīgi ir arī cenas, taču mūsdienās tās ir vairāk vai mazāk līdzvērtīgasm, tādēļ uzņēmums cenšas attīstīt savu servisu. Attiecīgi izveidojot dažādas sadarbības iespējas ar vairākiem partneriem, tas atvieglina tiešo preču nokļūšanu līdz ražotājam. Labās sadarbības iespējas veidojoties ilgākam laika posmam, arī dod iespēju klientiem piedāvāt izdevīgākus sadarbības iespējas noteikumus. Patstāvīgajiem klientiem tas dod jau ciešāk nostiprināt sadarbību, bet jauniem otenciālajiem klientiem dot interesi sadarboties, rezultātā iegūstot labu servisu. Attīstot uzņēmumu laika gaitā, parādās nepieciešamības pēc papildus personāla, taču arī cenšas veidot uzņēmuma stratēģiju, lai darba izaugsme balstītos uz iespēju nealielināt darba spēku. Attiecīgi jāstrādā ar tehnoloģiju iespējām, lai darbiniekiem tiktu atvieglināts darbs un spētu paveikt vairāk un kvalitatīvāk.
Attiecīgajā nozarē, kurā darbojas uzņēmums ir manāma ļoti liela konkurence. Katrs vēlas iegūt sev vairāk klientus un izmanto tam dažāda vieda metodes. Tam par pamatu tiek veidotas dažādas akcijas, bonusu sitēmas, papildus servisa nodrošinājumi. Veicot klientu pieaisti caur telefona sarunu var secināt no klientiem sadarbības iemeslus ar konkurentiem :
cenas
laika posms, kuru sadarbojas
preču sortiments
Noteicošās ir cenas ar attiecīgajiem produktiem, tas bieži vieži vien ir dominējošais faktors, kas attiecināms uz videja līmeņa birojiem un uz preces patēriņa birojā. Ilgāk sadarbojoties ar klientu attiecīgi izveidojas savas atlaižu sistēmas. Jo ilgāk šī sadarbība turinās, jo lielākas atlaides var piedāvāt piegādātājs. Tas klientam dod drošības sajūtu un velmi sadarboties pēc iesp’;ejas ilgāk. Tādejādi konkurents ir nodrošiājis sev stabilākas iespējas saglabāt klientu loku. Katram jaunam klientam piedāvāt atlaides nebūs stimuls mainīt piegādātāju, jo klientam pašreizējās sistēmas izveide ir pieņemama. Tas ir atkarībā no laika posma un arī no atlaides lieluma. Ļoti noteico’’s ir šis sortimentu daudzums, ko var piedāvāt uzņēmums .…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация