Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:911829
 
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Kas ir radošā revolūcija?    3
2.  Reklāmas auditorija 60. gados    4
3.  „Jaunā” reklāma    5
3.1.  Rīvsa uzstājīgā reklāma    5
3.2.  Burneta iekšējais dramatisms    6
3.3.  Ogilvija oriģinālā reklāma    6
3.4.  Bernbaha jaunā reklāma    7
4.  Radošās revolūcijas noslēgums    8
  Izmantotā literatūra    9
Фрагмент работы

4. Radošās revolūcijas noslēgums
Radošā revolūcija pieņēmās spēkā gandrīz 10 gadus, tomēr ārējie faktori apturēja tās uzvaras gājienu. 1965. gadā Amerikā tika pieņemts likums, kas aizliedza izvietot komerciālus uzrakstus tuvāk par 660 pēdām no autoceļiem, kas finansēti no federālā budžeta. Reklāmas jomu ietekmēja 70. gadu radošā krīze. Radošo reklāmu nomainīja uzstājīgā reklāma. Telereklāmās uzsākās sekunžu skaitīšana, kas noteica to cenu. 1970. gadā 30 sekundes gari reklāmas rullīši nomainīja līdz tam valdošo standartu – 1 un 2 minūtes garos rulīšus. 70. gadu beigās reklāmas aģentūras saskārās ar jautājumu – kā attīstīties, tajā pašā laikā saglabājot radošo garu. Tas izdevās reti kurai, un daudzas no tām beidza darbību, tāpat arī daudzi žurnāli, piemēram, Colliers, Women’s Home Companion, Saturday Evening Post u.c. Toties tika izdoti žurnāli, kas bija domāti konkrētai auditorijai (Runner’s World sporta cienītājiem (1966)Weight Watchers tievētgribētājiem (1968) u.c.) un labi piesaistīja reklāmdevēju uzmanību, jo nu bija iespēja reklamēt savu preci tieši tai auditorijai, kam tā bija domāta. Tādējādi, viena veida preses iznīkšana deva vietu cita veida presei, arī reklāmām.
60. gados spēcīgāka kļuva feministu kustība, tādēļ daļa reklāmu pielāgojās tai. 70. gadu vidū reklāmisti sāka „dalīt varu” ar sievietēm, piesķirot viņām vadošus posteņus firmās. 70. gadu beigās daudzas sievietes atvēra pašas savas reklāmas aģentūras, piemēram, Š. Polikofa, Dž. Treihija, P. Grīna.
Reklāmas attīstība laikā no 1960. gada līdz 1975. gadam ir sniegusi lielu ieguldījumu mūsdienu reklāmā. Arī šodien vislabāk strādā oriģinālas reklāmas ar stāstu. Cilvēkus piesaista kaut kas iepriekš neredzēts. Radošā revolūcija dēvējama par reklāmas uzplaukuma laiku. Kā zināms, reklāma ne vien ietekmē prātus un audzina viedokļus, tā arī informē, izglīto un izklaidē, tādēļ katrs reklāmas attīstības posms ir bijis svarīgs, lai pasaule nonāktu līdz mūsdienu reklāmai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация