Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:927283
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Lietišķā komunikācija ir nepieciešama it visur un it visur tā ir arī sastopama, jo jebkura mērķtiecīga komunikācija ir lietišķa. Neskatoties uz to, ka mērķi iesaistītajām pusēm mēdz būt dažādi, tās apzinās savus un pārējo iesaistīto pušu vēlamos rezultātus.
Ikdienā ar lietišķo komunikāciju visvairāk nākas satapties dažādās tirdzniecības vietās, kurās gan pārdevējam, gan pircējam ir savi mērķi un iemesli, kāpēc panākt rezultatīvu un pozitīvu sarunu, no kuras izriet arī pozitīvs ieguvums.
Tā kā pati vairāk kā pusgadu esmu strādājusi vienā no prestižākajiem apģērbu veikaliem Rīgā, kurā ir augstas prasības tieši komunikācijā ar klientiem, tad, pamatā balstoties uz personisko pieredzi, izvēlējos rakstīt par lietišķo komunikāciju mārketingā - starp pircēju un pārdevēju.
Ir ārkārtīgi daudz konkurējošu tirdzniecības centru, kuri visi piedāvā cits par citu izdevīgākus piedāvājumus un atlaides, taču vienmēr patīkamāk ir atgriezties vietā, kurā tiek sniegta brīnišķīga apkalpošana un zināšanas no pārdevēja puses, kurā vienmēr jūs sagaidīs optimistiskas smaidošas sejas un, ja nebūs kārotās preces, piemeklēs ko atbilstošu vai pat labāku. Pēc savas un draugu pieredzes spriežu, ka vairums cilvēku labāk ies uz veikalu, kurā ir augstākas cenas, bet ir arī atbilstoši augsts un patīkams apkalpošanas līmenis, nevis uz vietu, kurā preču cenas ir zemākas, taču pircējs tiek uztverts un pret viņu izturas kā pret slogu. Tālākajā darbā būs izklāstītas prasības no pārdevēja attieksmē pret pircēju jau no pārrunu momenta, līdz reālām situācijām veikalā. Apskatīsim arī skatu no „otras puses” - kāda ir attieksme pircējam pret pārdevēju, kad ir grūti pieņemt vārdus - „klientam vienmēr taisnība” - kā pamatotus bez personiska aizvainojuma.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация