Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:952653
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  REKLĀMAS VĒSTURE    5
2.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    7
2.1.  Reklāmas definīcija    7
2.2.  Reklāmas būtība    9
3.  REKLĀMAS MĒRĶI, MĒRĶAUDITORIJA UN IETEKME    13
3.1.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    13
3.2.  Reklāmas mērķauditorija    15
3.3.  Reklāmas faktoru ietekme    16
4.  REKLĀMA UN ĒTIKA    18
5.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS VEIDI    20
5.1.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    20
5.2.  Reklāma radio    22
5.3.  Televīzijas reklāma    23
5.4.  Vides reklāma    24
6.  UZŅĒMUMA „ SIDONAS ” RAKSTUROJUMS    26
6.1.  Firmas veikala Kuldīgā raksturojums un reklāmas veidi    27
6.1.1.  Veikala „Sidonas” raksturojums    27
6.1.2.  Veikalā izmantotie reklāmas veidi    27
7.  APTAUJA PAR PIRCĒJU ATTIEKSMI PRET REKLĀMU    32
7.1.  Aptaujas norise    32
7.2.  Aptaujas rezultāti un analīze    32
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Фрагмент работы

Mūsdienās grūti iedomāties preci, kas netiktu reklamēta. Reklāmas sastopamas praktiski it visur – televīzijā, radio, laikrakstos, veikalos, pat uz ielas un afišu stabiem. Var apgalvot, ka reklāmas mūs pavada ik uz soļa. Iespējams, tās ne vienmēr priecē potenciālos pircējus, taču tām sabiedrībā ir ļoti liela nozīme un noteikts mērķis. Tā sniedz informāciju par preci vai pakalpojumu, tādējādi iepazīstinot iespējamos pircējus ar iegādājamo preci vai pakalpojumu un pārliecinot šīs preces iegādāties. Turklāt bez reklāmām nebūtu iespējams uzzināt par visjaunākajām precēm, inovācijām sabiedrībā un citām noderīgām lietām.
Varētu šķist, ka reklāma ir kas ļoti pašsaprotams un ka tā pastāv pati par sevi, taču patiesībā tā ir jau tirgus instruments, kas sabiedrībā tiek lietots jau ļoti sen. Kā jau minēts, tās pamatā ir informācijas sniegšana. Pircējam tad ir jāizšķiras – iegādāties vai neiegādāties preci, izmantot vai neizmantot piedāvātos pakalpojums. Tātad rezultātā reklāma pārliecina vai, ja reklāma nav bijusi veiksmīga, nepārliecina pircēju.
Uzņēmēji izmanto dažādus reklāmas veidus un vietas. Viena no reklāmas izstādīšanas vietām, kas visefektīvāk uzrunā pircēju, ir pati tirdzniecības vieta – šajā gadījumā veikals. Tādēļ par šī darba autore ir izvirzījusi darba mērķi tieši attiecībā uz reklāmas nozīmi veikalā.
Darba mērķis: noskaidrot reklāmas ietekmi uz pircējiem sieviešu apģērbu veikalā „Sidonas”. Šāds darba mērķis tika izvirzīts tādēļ, ka ik dienas strādājot veikalā, darba autore izdarījusi vairākus novērojumus attiecībā uz reklāmas ietekmi.
Darba ietvaros tika izvirzīti arī darba uzdevumi:
1. Noskaidrot reklāmas būtību un īsumā aprakstīt tās attīstības vēsturi;
2. Noskaidrot kā reklāma ietekmē uzņēmējdarbību un sabiedrību;
3. Noskaidrot kādi ir reklāmas izplatīšanas veidi;
4. Izpētīt pircēju rīcību un to uztveri par reklāmas ietekmi veikalā Sidonas;
5. Veikt un analizēt pircēju aptauju par attieksmi pret reklāmu.
6. Izdarīt secinājumus un sniegt ieteikumus reklāmas un uzņēmējdarbības veicināšanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация