Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:962748
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Autora izvirzītie darba mērķi-
1. Izpētīt, ko mūsdienu Latvijas sabiedrības patērētāji sagaida no kosmētikas iepakojuma.
2. Izpētīt un novērtēt, kāda veida iepakojums atbilst visvairāk patērētāju prasībām.
Apkopojot rezultātus autors secināja, ka no 100 aptaujātajiem respondentiem 36 % atbildēja, ka no tiem vissvarīgākā iepakojuma funkcija ir nodrošināt ērtu produkta lietošanu. Otrs svarīgākais aspekts, kas ir 20 % ko patērētāji vēlas no produkta ir tas, lai informācija uz iepakojuma būtu pārskatāma. Trešais svarīgākais, pēc aptaujas, 19 % ir tas, lai produkta iepakojums labi izskatās.
Veicot aptauju ar vizuālajiem materiāliem vairākums respondentu atbildēja, ja produkts ir sejas mazgājamais līdzeklis, tad 40 % respondentu izvēlēsies iepakojumu ar dozatoru, mazākums 39% izvēlējās tūbiņas iepakojumu.
Nākamajā vizuālajā materiāla respondentiem tika vaicāts, kuru no sejas krēmiem izvēlēsies, ja viens ir pildīts stikla burciņā, bet otrs tūbiņa. Vairākums respondentu 58 % izvēlējās krēmu, kurš ir pildīts stikla bundžiņā. Mazākums 38 % atbildēja, ka izvēlētos krēmu, kurš ir pildīts tūbiņā.

SECINĀJUMI
Autors pēc vairāku jautājumu veikšanas secina, ka galvenā iepakojuma funkcija pēc patērētāju domām ir tas, lai iepakojums nodrošina ērtu produkta lietošanu, kā arī, lai uz produkta iepakojuma būtu pārskatāma informācija par produktu. Pēc aptaujas veikšanas autors secina, ka patērētāju vēlme ir, lai produkta iepakojums nodrošinātu maksimālu iespēju izlietot visu produktu, kas atbilst vienai no produktu iepakojuma pamatfunkcijā.
Veicot teorijas un anketu analīzi autors secina, ka galvenokārt patērētāju to, ko patērētāji sagaida no produkta iepakojumam atbilst teorijai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация