Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:981151
 
Оценка:
Опубликованно: 24.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Vides reklāma    6
1.3.  Reklāma veikalu skatlogos    7
1.3.2.  Veikalu skatlogu veidi    10
1.3.3.  Skatlogu funkcijas un tipi    12
1.3.4.  Veikalu skatloga dekorēšana    14
1.3.5.  Skatloga noformēšana jeb kompozīcija    15
1.3.6.  Skatloga apgaismojums    20
1.3.7.  Teksts    21
2.  CILVĒKA UZTVERE    23
3.  PĒTĪJUMS    26
3.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums, pētījuma norise    26
3.2.  Aptaujas rezultātu analīze    26
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikums    36
Фрагмент работы

Latvijā daudzi uzņēmumi uz šo jautājumu raugās no ekonomiskā viedokļa – lai par to būtu pēc iespējas mazāk jāmaksā, līdz ar to atstājot novārtā veikalu skatlogu dekorēšanu, un bieži pat tos aizlīmējot ar reklāmas plakātiem vai novietojot produktu plauktus priekšā skatlogam, uz tā rēķina arī paplašinot telpu. Skatloga izdekorēšana prasa ievērojamus naudas līdzekļus, lai tas izskatītos patiešām gaumīgs un atbilstošs veikala tēlam. Aplūkojot veikalu skatlogus Latvijā, var redzēt, ka tikai retais piedomā pie skatloga noformējuma un tēla. Visvairāk par skatlogu noformējumu rūpējas apģērbu veikali, taču pārējie tam nepievērš lielu vērību, tāpēc pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai veiksmīgi noformēts veikala skatlogs ir efektīvs reklāmas līdzeklis, kas pievilina jaunus klientus un palielina veikala peļņu.
Lai sasniegtu darba mērķi, autors izvirza šādus darba uzdevumus:
Teorētiski aplūkot skatlogus, kā reklāmas veidu
Izpētīt priekšnoteikumus veiksmīga skatloga izveidošanai
Uzzināt, kā veikalu skatlogi ietekmē patērētājus.
1. REKLĀMA
1.1. Reklāmas būtība
Reklāma ir samaksāta informācija par uzņēmumu (preci, pakalpojumu) masu saziņas līdzekļos, un tās mērķis ir palielināt uzņēmuma popularitāti un apgrozījumu. Masu saziņas līdzekļi ir televīzija, radio, laikraksti un to pielikumi, žurnāli, pa pastu izsūtītie materiāli, teātru programmas, video un audio kasetes, katalogi, datoru datu bāzes, lielformāta plakāti, transportlīdzekļi, paneļi un vesela virkne jauno tehnikas līdzekļu. [2;16]…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация