Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:165632
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĀCIJA    4
2.  APKALPOŠNAS STRATĒĢIJAS IZVEIDES TRĪS GALVENĀS SASTĀVDAĻAS    5
2.1.  Vēlamais rezultāts    5
2.1.1.  Kāda ir uzņēmuma klientu apkalpošanas galvenā prioritāte?    5
2.1.2.  Kur gribētu pozicionēties salīdzinājumā ar konkurentiem?    6
2.2.  Klientu cerības    7
2.2.1.  Segmentācija    7
2.2.2.  Ko patlaban dara konkurenti?    8
2.2.3.  Kas ietekmē klientu cerības?    8
2.3.  Procesa kapacitāte    9
2.3.1.  Kāda ir procesa pašreizējā kapacitāte?    9
2.3.2.  Cik lielas ir iespējas mainīt procesu izpildes līmeni?    9
3.  KLIENTU APKALPOŠANAS STANDARTS    11
4.  SEB UNIBANKAS KLIENTU APKALPOŠANAS STRATĒĢIJA UN STANDARTI    12
4.1.  SEB bankas klientu apkalpošanas stratēģija    12
4.2.  Klientu apkalpošanas standarta apraksts    12
4.3.  Bankas misija    14
4.4.  Klientu apkalpošanas pamatprincipi    14
4.5.  Klientu apkalpošnas situācijas    15
4.5.1.  Ģērbšanās stils, telpu un darba vietas sakārtošana    15
4.5.2.  Klienta ierašanās bankā    16
4.5.3.  Saruna ar klientu pa tālruni, atbildes sniegšanas principi, bankas darbinieku savstarpējās attiecības    16
4.6.  Aptaujas anketu apkopojums    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
  BIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    22
  PIELIKUMS    23
  Anketa    24
Фрагмент работы

Manuprāt, katra uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir darbinieku motivācija veikt savus pienākumus pēc iespējas pārliecinošāk un atbilstoši darba devēja prasībām. Motivācija noteikti ir svarīga arī klientu apkalpošanas jomā, jo katram darbiniekam ir jābūt pietiekami motivētam izturēties pret klientu uzņēmuma izstrādāto klientu apkalpošanas standartu un stratēģiju noteiktajā kārtībā un izpildīt visas to prasības.
Katrs uzņēmējs ir ieinteresēts, lai darbinieks viņa organizācijā strādātu ilglaicīgi un būtu apmierināts ar darbu, kā arī motivēts sasniegt labus rezultātus. Taču nereti praksē ir pretēji – darbinieks ir neapmierināts un nespēj sevi realizēt ikdienas darbā. Darba devējam ir grūti izprast apstākļus un iemeslus, kāpēc darbiniekiem zūd motivācija. Par iemeslu tam var būt ļoti daudzi faktori, kas ietekmē cilvēka darbību, sākot no psihiskā stāvokļa un beidzot ar materiālo nodrošinājumu.
Biedrība Līdere, SIA Latvijas fakti un izdevniecība Lietišķās informācijas dienests veica pētījumu, kura mērķis bija noskaidrot, ar kādiem paņēmieniem stimulēt darbiniekus un stiprināt viņu lojalitāti uzņēmumam. Pētījuma rezultāti atklāja šādus darbinieku motivācijas un lojalitātes rādītājus, ko sagrupēja pēc svarīguma:
• Konkurētspējīga alga;
• Labi darba apstākļi;
• Piemaksa par virsstundām;
• Regulāras piemaksas un prēmijas;
• Elastīgs darba laiks;
• Karjeras izaugsmes iespējas;
• Veselības apdrošināšana;
• Uzņēmuma korporatīvie pasākumi. (Boitmane, 2006, 112)
Latvijas apstākļos liela nozīme ir atbilstošam atalgojuma līmenim, kas nodrošina cilvēka pamatvajadzības un spēju izdzīvot, tāpat nozīmīgas ir citas materiālās vērtības un moderns darba vietas aprīkojums. Svarīgas ir arī cilvēka izaugsmes iespējas, pozitīva darba vide un jauki kolēģi. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация