Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:236430
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Bankas loma esošajā situācijā, ko sauc par krīzi    4
  Latvijas Centrālā Banka, tās loma    5
  Latvijas Bankas monetārā politika    6
  Monetārās politikas instrumenti    7
  Komercbanka, tās loma    8
  Investīciju banka, Krājbanka, Hipotēku banka, to loma    9
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Nobeigums.
Konkurentu skaits nozarē ir liels, līderis klientu ziņā šajā nozarē ir Swedbanka. Latvijas Krājbanka ieņem stabilas pozīcijas 5 līderu banku vidū, uzņēmums ātri, strauji attīstās. Pateicoties veiksmīgi īstenotajai bankas stratēģijai, izdevīgajiem finanšu produktiem, kā arī augstajam klientu servisa līmenim, jau vairākus gadus Latvijas Krājbanka aktīvu, kredītportfeļa un noguldījumu izaugsmes pieaugums ievērojami pārsniedz banku sektora vidējos rādītājus. Vajadzētu paplašināt tirgu, piesaistot arī pārējos tirgus segmentus, jo šobrīd Latvijas Krājbanka koncentrējas uz Latvijas rezidentiem, privātpersonām, lielajiem un mazajiem uzņēmumiem. Iekšējo stiprumu vajadzētu noturēt un vēl pilnveidot. Šobrīd esošais iekšējais vājums, kas saistīts ar darbinieku pieredzes trūkumu un biežu speciālistu maiņu, iespējams, var pāraugt stiprumā, darbiniekus var apmācīt un likt tiem strādāt tieši pēc tādām metodēm, kā vēlas uzņēmums, jo viņiem nav iepriekšējas pieredzes. Kā arī ar pārliecinošu un uzlabotu menedžmentu iespējams panākt personāla nostiprināšanos, kā arī to, ka speciālisti tik bieži nemaina savu darba vietu. Bankai jāsaglabā klientu apkalpošanas vietas visos rajonu centros, līdz ar pakalpojumu attīstību, īpaši, elektronisko norēķinu pakalpojumu attīstību, samazinās klientu plūsma bankā, kas dod iespēju par uzņēmuma Latvijas Krājbankas “Veiksmes atslēgu” var uzskatīt stabila uzņēmuma imidžu, kas liek klientiem uz to paļauties un uzticēties bankai. Tas piesaista arī jaunus klientus. Lai palielinātu tirgus daļu un piesaistīt vairāk klientu vajadzētu samazināt izmaksas, lai nepaaugstināt, vai samazināt pakalpojumu cenas (salīdzinājumā ar konkurentiem). Noteikti jāsaglabā labu pakalpojumu kvalitāti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация