Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:428933
 
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pozicionēšanas raksturojums    8
1.1.  Pozicionēšanas būtība    8
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    11
1.3.  Pozicionēšanas process    13
1.4.  Pozicionēšanas kartes    20
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    22
2.1.  Komercbanku tirgus attīstības tendences Latvijā    22
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    35
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    40
2.4.  Latvijas komercbanku produktu pozicionēšana    58
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    64
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
Фрагмент работы

Izvēlētais maģistra darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Šādu tēmu autors izvēlējās, lai pilnveidotu bakalaura darbā iesākto pētījumu par komercbanku pozicionēšanu Latvijā.
Darbā tika izvirzītas šādas, pēc autora domām būtiskas, pētījuma problēmas:
Latvijas komercbankām nav konkrētas tēla pozīcijas tirgū;
Banku piedāvājumā vienas bankas ietvaros ir savstarpēji konkurējoši produkti, kuriem nav skaidri definētas tirgus pozīcijas.
Darba temata izvēli noteica arī tā aktualitāte. Bakalaura darba izstrādes laikā, 2005.gada rudenī, savā darba vietā autors saskārās ar pozicionēšanas jautājumu komercbanku aspektā, un, tolaik varēja secināt, ka Latvijā ir maz pieejama informācija par pozicionēšanu. Šo divu gadu laikā situācija ir mainījusies – pozicionēšanas jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Stratēģijas izstrādē, svarīgs jautājums ir par to, kādu tirgus pozīciju ir mērķis sasniegt. Tāpat, izstrādājot jaunu produktu, pārdošanas veicināšanas kampaņu vai mārketinga akciju, tiek izvērtēts, kā tas iekļausies kopējā piedāvājumā, ko par to domās mērķa klienti. Komercbanku sfērā joprojām pastāv intensīvas konkurences apstākļi, kuros konkrētas un stabilas pozīcijas klātbūtnei ir liela nozīme veiksmīgai pastāvēšanai un rezultātiem, cīnoties par mērķa tirgus iegūšanu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация