Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:521106
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Pētījuma apraksts    4
  Pētījumu apstrādes metodes    5
  Pētījumu rezultāti    6
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu), tā partneru grupā tika vērtēta pozitīvi. Gandrīz visās aptaujas pozīcijās lielākā daļa Swedbank partneru esošo sadarbību novērtēja ar vienu no divām augstākajām vērtējumu atzīmēm – 6 vai 7 punktiem.
2. Kopējais novērtējums (visu aptaujā iekļauto izteikumu vidējā vērtējumu atzīme) sasniedza 5,99 punktus.
3. Rezultātu analīze dažādos Swedbank partneru segmentos atklāj, ka salīdzinoši pozitīvāk sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu) vērtēta Industriālā transporta un reģionālo partneru segmentos.
4. Pētījuma rezultāti liecina, ka aktuālākās problēmas pašlaik kompānijas sadarbībā ar tās partneriem ir pakalpojumu dārdzība un pieejamība. Šie aspekti visbiežāk tika minēti argumentējot kritiskus vērtējumus.
 Vērtējot Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā, lielākajā daļā gadījumu tika pausts viedoklis, ka tā nav būtiski mainījusies. Izmaiņas Hansa Līzinga darījumu apstrādes kvalitātē pozitīvi vērtēja 27,8% sadarbības partneru, savukārt finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātē – 23,5% aptaujāto. Kritiski Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā vērtēja attiecīgi 14,3% un 10% respondentu.
5. Nozīmīgākie sadarbības aspekti Hansa Līzings partneru skatījumā ir:
• Apkalpošanas ātrums, savlaicīgums – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 24,4% partneru, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 51,3%.
• Darbinieku atsaucība – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 17,6%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 37% respondentu.
• Pakalpojumu konkurētspēja – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 21,8%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 30,3% respondentu.
6. Par optimālo komunikācijas kanālu, kā sniegt informāciju par Swedbank jaunumiem, tika atzīts e-pasts. Šādā veidā saņemt informāciju visērtāk būtu 84% aptaujāto sadarbības partneru.
7. Otrs nozīmīgākais informācijas saņemšanas veids ir kompānijas mājas lapa internetā. Šādu viedokli pauda vairāk par ceturtdaļu (27,7%) aptaujāto.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация