Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:666891
 
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  SIA „X Tours” uzņēmuma raksturojums    5
2.  SIA „X Tours” darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    6
3.  SIA „X Tours” darbības pamatprincipi    7
4.  Uzņēmuma darbības raksturīgākie finanšu ekonomiskie rādītāji    8
5.  Uzņēmuma pastāvošās problēmas un riski    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Фрагмент работы

Tūrisma operators „X Tours” SIA ir „X Holding” meitas uzņēmums, kas ir tūrisma operators un kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu Baltijas valstu, Krievijas, Baltkrievijas, Polijas un Ukrainas valstu teritorijā. Kompānija „X Tours” apkalpo gan individuālos tūristus, gan viesus, kas ceļo grupās, piedāvājot tiem gan aktīvu atpūtu, gan atpūtu Spa kūrortos, gan organizējot darījumu braucienus, kongresus un konferences. Sekmīgi darbojoties tūrisma tirgū jau vairāk nekā 10gadus, tūrisma operatoram „X Tours” izveidojies pastāvīgo sadarbības partneru un klientu loks, kas uzticas „X” uzņēmumu tīkla izveidotajām zīmolam. Uzņēmums „X Tours”, savukārt, cenšas padarīt savu darbu ātri, kvalitatīvi, iegūstot peļņu un attīstīties sekojot līdzi mūsdienīgajām biznesa attīstības tendencēm.
Kompānijas finansiālo rādītāju analīze secina par „X Tours” ekonomiski stabilo stāvokli, kad uzņēmums ne tikai gūst peļņu, bet arī attiecīgi to peļņu iegulda jaunu biznesa ideju realizācijā un inovatīvo projektu virzīšanā. 2007. gads ir bijis kritiskais gads uzņēmuma pastāvēšanas laikā, bet kompānijas vadība, apvienojot pūles ar darbiniekiem sekmīgi izgāja no krīzes. Taču tūrisma tirgus attīstība Baltijas valstīs jau nerit tik strauji kā dažu pēdējo gadu garumā un uzņēmuma vadībai ir kārtīgi jāpārdomā tālākas attīstības ceļus un iespējas. Tostarp „X Tours” un vairāku konkurējošo uzņēmumu interese austrumu valstu virzienā, kad pēc Baltijas valstu iestāšanās Šengenas zonā tika atcelt vairākas nostādnes, kas līdz šīm atturēja austrumu valstu iedzīvotāju iebraukšanu Baltijas valstīs. Tagad, kompānijas, kuras izvēlēsies pareizu pieeju šīs tirgus nišas iekarošanai spēs izturēt šo konkurences cīņu un vinnēt tajā. Kompānijas „X Tours” vadībai ir jāizpēta uzņēmuma analīzes laikā iegūtos datus un jāizvērtē, vai kompānija ir izvēlējusies pareizo darbību virzienu un vai tai ir iespējas būt sekmīgai arī turpmākajos gados…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация