-
SEB Unilīzings
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmējdarbības vides raksturojums | 4 |
1.1. | Līzinga un faktoringa ietekmē iestāšanās Eiropas Savienībā | 4 |
1.2. | Sociālās izmaiņās valstī, reģionā, pilsētā | 5 |
1.3. | Ārvalstu investīcijas, eksports un imports | 6 |
1.4. | Monetārā un fiskālā politika | 8 |
1.5. | Valsts iejaukšanās uzņēmumu darbībā | 9 |
1.6. | Vides aizsardzības pasākumi | 10 |
2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 12 |
2.1. | SEB Unilīzinga tiesiskā forma, darbības veids | 12 |
2.2. | Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā | 14 |
2.3. | Makroekonomisko rādītāju ietekmē SEB Unilīzings | 19 |
2.4. | SEB Unilīzinga raksturojošie rādītāji | 20 |
2.5. | Gada pārskata pārbaude | 21 |
3. | Uzņēmuma vadība | 23 |
3.1. | Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana | 23 |
3.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes | 24 |
3.3. | Vadības informatīvās sistēmas SEB Unilīzingā | 24 |
3.5. | Investīcijas uzņēmumā | 26 |
3.6. | Projektu vadīšana SEB Unilīzingā | 26 |
3.7. | Iekšējā kontroles sistēma un tās nozīmē SEB Unilīzingā | 27 |
3.8. | Kvalitātes standarts | 27 |
4. | Personāla vadība uzņēmumā | 29 |
4.1. | Darba koplīgums | 29 |
4.2. | Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība | 29 |
4.3. | Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana SEB Unilīzingā | 29 |
4.4. | Darbinieku demogrāfiskais raksturojums | 29 |
4.5. | Personāla plānošana, atlase un novērtēšana SEB Unilīzingā | 29 |
4.6. | Motivācijas politika SEB Unilīzingā | 32 |
4.7. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas SEB Unilīzingā | 32 |
4.8. | Darba samaksas principi SEB Unilīzingā | 33 |
5. | Mārketinga politika SEB Unilīzingā | 34 |
5.1. | Mārketinga vide | 34 |
5.2. | SEB Unilīzinga mārketinga galvenie elementi | 35 |
5.3. | SEB Unilīzinga tirgus segmenti | 37 |
5.4. | Produkta pozicionēšana tirgū | 38 |
5.5. | Produktu dzīves cikls | 38 |
5.6. | Jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū | 39 |
5.7. | Tirgus izpēte | 40 |
5.8. | SEB Unilīzinga mārketinga aktivitātes | 40 |
6. | SEB Unilīzinga darbības rādītāji, finansēšanas politika un avoti | 41 |
6.1. | Iekšējie finansēšanas avoti | 41 |
6.2. | Ārējie finansēšanas avoti | 41 |
6.3. | Operatīvo, finanšu sviras un aizņemta kapitāla cenas aprēķins SEB Unilīzingā | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi | 45 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 47 |
Makroekonomiskā stabilitāte labvēlīgi ietekmējusi iekšzemes kredītu tirgus attīstību, tajā skaitā līzinga darījumu straujos pieauguma tempus. Līzings ir sevišķa kredīta attiecību forma, kura dod iespēju uzņēmumiem, kā arī privātpersonām, iegādāties kustamo un nekustamo īpašumu, piemēram, uzņēmumiem, neizņemot no apgrozības lielas naudas līdzekļu summas investīciju veikšanai.
Pateicoties līzinga finansēšanas iespējām, tiek atrisināta viena no Latvijas tautsaimniecības nozaru uzņēmēju pamatproblēmām – atjaunot un modernizēt uzņēmumu tehnisko nodrošinājumu progresīvākas, kvalitatīvākas un pieprasītākas produkcijas ražošanai.
Līzinga darbības aktivizēšanās vērojama visā pasaulē, arī Latvijā ir novērojams liels progress. Pasaules līmenī ar līzinga izmantošanu tiek īstenots līdz 30 % visu investīciju. Iemesls tam, ka līzings tik strauji izplatās Rietumvalstīs, ir tajā esošās potenciālās iespējas visiem līzinga tirgus dalībniekiem. Turklāt ar līzingu tiek saprasta nevis triviālā ilgtermiņa noma, bet gan jauna, netradicionāla, specifiska perspektīvās finansēšanas papildu sistēma, kurā dalībnieki ir savstarpēji saistīti ar uzticības, pirkšanas – pārdošanas, piegādes, nomas, lietošanas, glabāšanas un, iespējams, arī ar citām attiecībām. Noma ir tikai viens no šo attiecību segmentiem. Šodienas līzings papildina un bagātina banku struktūru un ražošanas finansēšanas lietišķo aprindu sadarbības vēsturiski izveidojušās formas un metodes.
Paaugstinoties dzīves līmenim, ekonomiskai izaugsmei, Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk spēj atļauties iegādāties preces uz nomaksu jeb līzinga veidā. Tiek uzskatīts, ka līzinga potenciāls Latvijā vēl nav izsmelts, ir saredzamas nākotnes iespējas, līdz ar vispārējo valsts ekonomisko izaugsmi. Pavērojot arī attīstīto valstu iedzīvotāju dzīves stilu, paradumus un dzīvesveidu, redzams, ka lielākai daļai no viņiem ir vai nu ilgtermiņa vai īstermiņa kredītu un līzinga saistības. Tas ir rādītājs, kas norāda un valsts labklājību, jo šīs valsts iedzīvotājs apzinās savu nākotni un jūtas drošs par to, ka spēs pildīt savas kredītsaistības. Latvijā tikai pamazām cilvēki sāk izjust šo finansiālo stabilitāti un tās potenciālu, līdz ar to tiek paredzēts arī līzinga pakalpojumu pieprasījums.
Apstākļos, kad Latvijā pastāv problēmas, kā aktīvāk sekmēt uzņēmējdarbību un ražošanas attīstību, uzņēmumiem ir nepieciešami salīdzinoši lieli finansu ieguldījumi ražošanas modernizācijai un paplašināšanai. Kā vienu no investīciju finansēšanas avotiem uzņēmumi var izvēlēties līzinga darījumus. Tāpat arī aplūkojot patēriņa tirgu, secinām, ka cilvēki vēlas dzīvot līdzi pasaules, zinātnes attīstībai un paaugstināt savu dzīves līmeni, līdz ar to vēlas iegādāties dažādas preces, izmantojot līzinga pakalpojumus, kas atvieglos viņu finansiālās iespējas. …
Ievads 3 1. Uzņēmējdarbības vides raksturojums 4 1.1. Līzinga un faktoringa ietekmē iestāšanās Eiropas Savienībā 4 1.2. Sociālās izmaiņās valstī, reģionā, pilsētā 5 1.3. Ārvalstu investīcijas, eksports un imports 6 1.4. Monetārā un fiskālā politika 8 1.5. Valsts iejaukšanās uzņēmumu darbībā 9 1.6. Vides aizsardzības pasākumi 10 2. Vispārēja informācija par uzņēmumu 12 2.1. SEB Unilīzinga tiesiskā forma, darbības veids 12 2.2. Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā 14 2.3. Makroekonomisko rādītāju ietekmē SEB Unilīzings 19 2.4. SEB Unilīzinga raksturojošie rādītāji 20 2.5. Gada pārskata pārbaude 21 3. Uzņēmuma vadība 23 3.1. Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana 23 3.2. Lēmumu pieņemšanas metodes 24 3.3. Vadības informatīvās sistēmas SEB Unilīzingā 24 3.5. Investīcijas uzņēmumā 26 3.6. Projektu vadīšana SEB Unilīzingā 26 3.7. Iekšējā kontroles sistēma un tās nozīmē SEB Unilīzingā 27 3.8. Kvalitātes standarts 27 4. Personāla vadība uzņēmumā 29 4.1. Darba koplīgums 29 4.2. Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība 29 4.3. Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana SEB Unilīzingā 29 4.4. Darbinieku demogrāfiskais raksturojums 29 4.5. Personāla plānošana, atlase un novērtēšana SEB Unilīzingā 29 4.6. Motivācijas politika SEB Unilīzingā 32 4.7. Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas SEB Unilīzingā 32 4.8. Darba samaksas principi SEB Unilīzingā 33 5. Mārketinga politika SEB Unilīzingā 34 5.1. Mārketinga vide 34 5.2. SEB Unilīzinga mārketinga galvenie elementi 35 5.3. SEB Unilīzinga tirgus segmenti 37 5.4. Produkta pozicionēšana tirgū 38 5.5. Produktu dzīves cikls 38 5.6. Jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū 39 39 5.7. Tirgus izpēte 40 5.8. SEB Unilīzinga mārketinga aktivitātes 40 6. SEB Unilīzinga darbības rādītāji, finansēšanas politika un avoti 41 6.1. Iekšējie finansēšanas avoti 41 6.2. Ārējie finansēšanas avoti 41 6.3. Operatīvo, finanšu sviras un aizņemta kapitāla cenas aprēķins SEB Unilīzingā 43 Secinājumi un priekšlikumi 45 Bibliogrāfisko norāžu saraksts 47 Pielikumi 48
- AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
-
Prakses atskaite bankā
Отчёт по практике48 Бизнес, Реклама, маркетинг, Финансы, кредит
- SEB Unilīzings
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite bankā
Отчёт по практике для университета48
-
AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
Отчёт по практике для университета73
Оцененный! -
Profesionālās prakses pārskats AS "Hansabanka"
Отчёт по практике для университета78
Оцененный! -
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Отчёт по практике для университета31
-
Prakses atskaite "SEB Unibanka"
Отчёт по практике для университета27