Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:806130
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Pēc definīcijas elektroniskā komercija ir saistīta ar elektronisko datu sūtījumu apmaiņu, kuriem ir komerciāla nozīme. E-komercija (e-commerce) ir definēta kā darījumu veikšana, izmantojot informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju līdzek|us. Viena no atvērtās elektroniskās komercijas būtiskākajām sastāvdaļām ir elektroniskā tirdzniecība.
Elektroniskā tirdzniecība ir tirdzniecisku darījumu veikšana, izmantojot internetu. Faktiski par elektroniskās tirdzniecības objektu var kalpot ikviens produkts vai pakalpojums.
Intérnela attīstība sekmēja elektroniskās komercijas strauju paplašināšanos. Internets palīdz samazināt izmaksas, kas saistītas ar tirdzniecības darījumu veikšanu. Iespējas izmantot datortehnikas potenciālu informācijas apstrādē un komunikācijās nozīmīgi paplašina biznesa iespējas. Elektroniskā tirdzniecība veido jaunu tirdzniecības organizāciju veidu -virtuālos veikalus, kas nepārtrauktas konkurences apstākļos piedāvā arvien jaunus un jaunus risinājumus šī tirdzniecības veida attīstībā.
Viena no galvenajām elektroniskās tirdzniecības komponentēm ir preces virzīšana tirgū - internetā. Preces virzīšana ir pasākumu komplekss, kas vērsts uz preces realizācijas apjoma palielināšanu. Elektroniskajā tirdzniecībā šis pasākumu komplekss aptver preces ražošanu, informācijas vākšanu, apstrādi un izmantošanu, reklāmas pasākumus, individuālas konsultācijas utt. Par plašāk pazīstamajiem preces virzīšanas veidiem internetā uzskata:
baneru reklāmu (banner (angļu val.) - 1) karogs, 2) ar lieliem burtiem rindas garumā rakstīts virsraksts);
of-line reklāma (reklāma ārpus interneta tīkla);
reģistrācija interneta meklētājsistēmās un katalogos.
Runājot par elektronisko tirdzniecību, ir svarīgi noskaidrot būtiskākās atšķirības starp tradicionālo veikalu un virtuālo veikalu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация