Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:961121
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Teorētiskā daļa    3
1.  Kredītpolitikas pamatnostādnes    3
2.  Klientu kredītspējas novērtēšana    4
3.  Pirkšanas un pārdošanas līguma sastādīšana    5
4.  Līgumsods un nokavējuma sankcijas    6
5.  Debitoru parādu uzskaite un administrēšana pašu spēkiem    6
6.  Nedrošie un zaudētie debitoru parādi    9
  Praktiskā daļa    11
7.  Uzņēmuma apraksts    11
8.  Debitoru politika    11
9.  Debitoru politikas analīze    12
10.  Debitoru politikas efektivitāte    15
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    19
Фрагмент работы

Teorētiskā daļa
Kredītpolitikas pamatnostādnes
Finanšu vadībā par svarīgāko uzdevumu uzskatāma debitoru parādu uzraudzība un vadīšana ar mērķi optimizēt debitoru parādu apjomu un tos laikā iekasēt1.
Debitoru parādi ir aktīvi, kuri izriet no uzņēmuma tiesībām saņemt ekonomisko labumus no juridiskajām vai fiziskajām personām. Ja pastāv liela varbūtība, ka debitoru parādi tiks samaksāti un nav iespējams pierādīt pretējo ir pietiekams pamats parādus atzīt kā uzņēmuma aktīvu.2 Debitoru parādi rodas, ja tiek pārdoti pakalpojumi vai preces, un samaksas termiņš ir vēlāks par piegādes termiņu, vai kā cita veida prasības pret juridiskām un fiziskām personām, piemēram, nodokļu pārmaksas, avansa maksājumi, norēķini ar darbiniekiem u.tml.. Debitoru parādus nedrīkst atstāt pašplūsmā, tie ir jākontrolē un šī iemesla dēļ, uzņēmumiem ir jāizstrādā debitoru politika, kas nosaka klientu kreditēšanas procesu saskaņā ar uzņēmuma stratēģisko mērķus sasniegšanu.
Debitoru politikā iekļauj3:
Klientu portfeli ar klientu segmentāciju grupās, formulētus kreditēšanas nosacījumus katrai grupai, tostarp kreditēšanas limitus un termiņus, kredīta piešķiršanas noteikumus, cenu atlaides atkarībā no kreditēšanas termiņa, sankcijas par samaksas termiņu neievērošanu;
Kreditora aizsardzības pasākumus, tostarp garantiju un ķīlu uzmantošanu, piegāžu pārtraukšanu vai apturēšanu, kreditēšanas limitu un termiņu samazināšanu;
Parādu piedziņas stratēģiju un metodes, tostarp debitoru parādu administrēšanas sistēmas izveidi, sistēmu un instrumentus debitoru psiholoģiskai ietekmēšanai, parādu piedzinēju izmantošanu, tiesvedību u.c.;
Kārtību, kādā tiek pieņemti lēmumi par pircēju kreditēšanu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация