-
Finanšu policija
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | Valsts ieņēmumu dienesta struktūra | 4 |
2. | Finanšu policijas pārvaldes struktūra | 5 |
3. | Finanšu policijas pārvalde | 6 |
3.1. | Darbības virzieni un funkcijas | 6 |
3.2. | Mērķi un uzdevumi | 7 |
4. | Nodokļu kontroles procesi | 9 |
5. | Nodokļu administrēšanas regulējošie normatīvie akti | 13 |
5.1. | Krimināllikums(KL) | 13 |
5.2. | Kriminālprocesa likums(KPL) | 14 |
5.3. | Likums „Par pievienotās vērtības nodokli” | 14 |
5.4. | Likums „Par nodokļiem un nodevām” | 15 |
5.5. | Likums „Par valsts ieņēmumu dienestu” | 15 |
5.6. | Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likums | 16 |
6. | Prakses laikā veikto darbību apraksts | 17 |
7. | Problēma, secinājumi un priekšlikumi | 19 |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 20 |
7. Problēma, secinājumi un priekšlikumi
Strādājot Finanšu policijas pārvaldē, iepazīstoties ar darba apstākļiem un apjomu, es konstatēju, ka FPP strādā nepietiekoši daudz izmeklētāju. Tas izpuažas pārmērīgi lielā sloga uz vienu darbinieku.
Ņemot verā ka katrā Finanšu policijas uzraudzība esoša kriminallietā dokumentu skaits var sasniegt milzīgus apjomus (>20 māpes) un nepietiekoša izmekletāju skaita deļ, katram no viņiem uzraudzibā ir vairākas lietas uzreiz, tas rada sekojošas problēmas:
- Tik lielos dokumentu apjomos ir ļoti grūti orientēties
- Tas kavē visu lietu izmeklēšanu
- Katra sīka neuzmanība var izraisīt nopietnas kļudas un apjukumu
- Tādu dokumentu apjomu vienkārši nav kur glabāt.
Vienīga izeja no šīs situācijas ir ir jāizvērtē prioritātes un jāpieņem darbā jaunus izmeklētājus. Palielinot izmeklētāju skaitu, augtu produktivitāte, t.i. FPP efektīvāk izmantotu savus resursus, tādējādi apkarojot organizēto noziedzību, samazinot ēnu ekonomikas līmeni valstī.
Bet kopumā Finanšu policijas pārvaldes darbībā nekādus nopietnus trūkumus un nepilnības nesaskatu, tāpēc nekādu priekšlikumu attiecībā uz to nav. Finanšu policijas darbībai krimināllietu izmeklēšanā ir augsta kompetence. Atklājot un novēršot noziedzīgus nodarījumus, pie kriminālatbildības tiek sauktas vainīgās personas, kā rezultātā paaugstinās noziedzīgu nodarījumu atklāšana un mazinās noziedzīgu nodarījumu skaits.
…
IEVADS 3 1. Valsts ieņēmumu dienesta struktūra 4 2. Finanšu policijas pārvaldes struktūra 5 3. Finanšu policijas pārvalde 6 3.1. Darbības virzieni un funkcijas 6 3.2. Mērķi un uzdevumi 7 4. Nodokļu kontroles procesi 9 5. Nodokļu administrēšanas regulējošie normatīvie akti 13 5.1. Krimināllikums(KL) 13 5.2. Kriminālprocesa likums(KPL) 14 5.3. Likums „Par pievienotās vērtības nodokli” 14 5.4. Likums „Par nodokļiem un nodevām” 15 5.5. Likums „Par valsts ieņēmumu dienestu” 15 5.6. Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likums 16 6. Prakses laikā veikto darbību apraksts 17 7. Problēma, secinājumi un priekšlikumi 19 BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS 20
- Finanšu analīzes prakses pārskats
- Finanšu policija
- Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
Отчёт по практике для университета55
-
Finanšu analīzes prakses pārskats
Отчёт по практике для университета31
-
Uzņēmuma "X" finanšu prakses atskaite
Отчёт по практике для университета42
-
Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
Отчёт по практике для университета23
Оцененный! -
Prakse nodokļu un finanšu tiesībās
Отчёт по практике для университета4