Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:116171
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketings,tā būtība    4
1.1.  Mārketinga teorija    4
1.2.  Mārketinga uzdevumi    6
1.3.  Mārketinga veidi    6
1.4.  Reklāmas galvenie uzdevumi    9
2.  Interneta mārketings    11
2.1.  Interneta tirgus raksturojums    12
2.2.  E-vides attīstību raksturojošie rādītāji    13
2.3.  Elektroniskā mārketinga stratēģija    13
2.4.  Interneta mārketinga veidi    15
2.5.  Maksa par klikšķi    16
2.5.  Partnermārketings    17
2.6.  Sociālais mārketings    17
2.7.  Mājas lapas optimizācija    18
2.8.  Interneta mārketinga attīstība Latvijā    18
2.9.  Sociālo mēdiju efektīva izmantošana    20
2.10.  Kas jāņem vērā, veicot mārketingu sociālajos tīklos?    21
2.11.  E-vides attīstību raksturojošie rādītāji    22
2.12.  E-komercijas drošības faktori    22
3.  Pētnieciskā daļa    23
4.  Secinājumi    27
Фрагмент работы

Nobeigums un secinājumi.
Mārketings kā jau noskaidrojām ir neatņemama sastāvdaļa ikdienas dzīvē, jo ar to sastopamies it visur: darbā, uz ielas, mājās. Mārketings bija, ir un būs. Bez mārketinga, nebūtu uzņēmumu, kas savukārt apmierinātu patērētāju vajadzības. Uzņēmumi ir ieinteresēti piesaistī jaunus, potenciālus klientus pēc iespējas vairāk, tādēļ rodas jauni klientu piesaistīšānas veidi. Viss šajā pasaulē mainās; arī mārketings. Attīstoties tehnoloģijām un internetam, ir izveidojies jauns mārketinga veids – interneta mārketings.
Aplūkojot,pētot un izanalizējot interneta mārketinga tēmu, autori secina, ka ir nepieciešams vēl gana daudz laika, lai šis mārketinga veids tiktu pielietots ikvienā uzņēmumā, neatkarīgi vai tas pārdod produktu vai pakalpojumu virtuālajā pasaulē vai realitātē. Protams, klasiskais mārketings paliks un to neatkarīgi no tehnoloģijām turpinās izmantot uzņēmumi, jo pieturās pie pārbaudītam vērtībām, bet uzņēmumiem ir jāskatās uz priekšu nākotnē un ir jāsāk izmantot jauno mārketinga veidu savā uzņēmējdarbībā, lai veicinātu attīstību.

Secinājumi:
• Mārketinga pamatā ir klientu vajadzību apmierināšana, ar mērķi gūt peļņu;
• Mārketinga pamatuzdevumi ir: tirgus pētīšana, patērētāju pieprasījuma noskaidrošana, preču piedāvājuma noskaidrošana, cenu veidošana, noieta plānošana un realizācija;
• Tehnoloģiju attīstība un 21.gadsimta ieteke uz cilvēka radīja jaunu mārketinga virziena izveidi – interneta mārketings.
• Interneta mārketinga veidi – maksa par klikšķi, partnermārketings, mājas lapas optimizācija, sociālais mārketings;
• Interneta mārketings Latvijā ir vēl tikai attīstības posmā un nav pilnvērtīgs, salīdzinājumā ar tādām valstīm kā Amerikas Savienotās valstis;
• Interneta mārketings ir ļoti peļņu ienesošs un ātri attīstošs, jo interneta mārketinga klientu piesaistīšanas veids ir plašss un daudzpusīgs

Priekšlikumi:
• Ir jāizglīto gan uzņēmēji, gan personas interneta mārketinga jomā. Lai to varētu izdarīt ir jārīko gan semināri, gan konferences, gan kursi.
• Jāizstrādā augstskolās kurss, kurā tiktu mācīts par interneta mārketingu.
• Jāprezentē jaunākās interneta mārketinga iespējas uzņēmējiem.
• Jāaizrauj klienti ar mārketinga trikiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация