Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
SIA "Vorteks" sieviešu apģērbu kolekcijas virzīšana Latvi...-
SIA "Vorteks" sieviešu apģērbu kolekcijas virzīšana Latvijas tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Produkcijas virzīšana tirgū | 7 |
1.1. | Mārketinga loma tirgus izpētē | 7 |
1.2. | Mārketinga komunikāciju veidošanas metodes | 9 |
1.2.1. | Reklāmas plānošanas vispārējie aspekti | 9 |
1.2.2. | Sabiedriskās saskares veidošana un ietekmēšana | 12 |
1.2.3. | Pārdošanas veicināšanas paņēmieni | 14 |
1.2.4. | Tiešās komunikācijas koncepcija | 15 |
1.3. | Mārketinga pasākumu komplekss | 17 |
1.4. | Mārketinga budžeta plānošana | 20 |
2. | Latvijas sieviešu apģērbu tirgus apskats 2010-2012 | 23 |
2.1. | Sieviešu aģērbu tirgus attīstības tendences | 23 |
2.2. | Uzņēmuma SIA VORTEKS darbības raksturojums | 26 |
2.2.1. | Apģērbu ražošanas vēsture un koncepcija | 29 |
2.3. | Sieviešu apģērbu produkcijas mērķauditorijas izpēte | 31 |
3. | Sieviešu apģērbu pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns | 39 |
Secinājumi | 48 | |
Literatūras saraksts | 50 | |
Pielikumi | 52 | |
Lappuse darba vērtējumam | 58 |
Secinājumi
Atbilstoši šajā bakalaura darbā noteiktajam mērķim un uzdevumiem, kā arī pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem un aprēķiniem var izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Līdz ar vajadzībām pēc pārtikas un mājokļa arī apģērbu var uzskatīt par vienu no cilvēka pamatvajadzībām.
2. Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2011.gadā vairāk nekā pusi tekstila nozares apgrozījuma veidoja apģērbu ražošanas sektors – 57.4%.
3. Pēdējo gadu garumā apģērbu ražošanas rādītājiem piemīt augšupejoša tendence, turklāt pašlaik apģērbu ražošanas apjomu dinamika paliek stabili augoša.
4. Latvijas apģērbu tirgus pašlaik ir piesātināts, un konkurences cīņa pēdējos gados kļuva asāka. Par to, liecina Latvijas Uzņēmumu reģistra dati, atklājot informāciju par jaunu apģērbu ražošanas uzņēmumu dibināšanu.
5. Sekojot uzņēmuma darbības mērķim, uzņēmums VORTEKS balstās uz pieredzi modes mazumtirdzniecībā un kvalificētu darbaspēku, garantē saviem klientiem un sadarbības partneriem pilnvērtīgu servisu un modes tendencēm atbilstošu piedāvājumu.
6. Neskatoties uz uzņēmuma VORTEKS 2009 un 2010.g. zaudējumiem ir redzams, ka 2011.gadā peļņas rādītājs sāk palielināties salīdzinājumā ar 2010.gadu, līdz ar to sasniedzot peļņu 1280 latu apmērā. Līdzās peļņai ir novērojama uzņēmuma apgrozījuma pieaugums.
7. Klientu aptaujas rezultāti liecina, ka sieviešu apģērbu veikalu Koshakova vislabprātāk apmeklē jaunas sievietes vecumā no 25 līdz 34 gadiem, kuras piekopj darbīgi lietišķo dzīvesveidu, strādā valsts vai privātajā sektorā un ikdienā dod priekšroku lietišķajam, formālajam apģērbu stilam.
8. Klientu aptaujas rezultāti rada, ka šobrīd veikala Koshakova apmeklētāji lielākoties ir apmierināti ar tas darbību pēc vairākiem parametriem un vērtē tos pozitīvi.
9. Kritēriji pēc kuriem veikala Koshakova klienti izvēlas vēlamo apģērbu ir ļoti atšķirīgi, ka arī tie ir atšķirīgi novērtēti.
Pamatojoties uz veiktajiem mārketinga pētījumiem un datu analīzēm, tika izstrādāti šādi priekšlikumi:
1. Turpmāk attīstoties uzņēmumam VORTEKS ir jāizvērtē tas darbības plāns un ar mērķi saglabāt un paplašināt pircēju skaitu jānodrošina klientiem vēlamās produkcijas pieejamība. Ar nolūku uzzināt veikala klientu vēlmes un gaumes izvēloties apģērbu un veidojot garderobi, darba autore ieteiktu kompetenti izstrādāt jaunu anketu, kas ietvertu sevī klientu gaumes raksturojušus jautājumus.
2. Uzņēmumam VORTEKS nav vērts sekot katra pircēja vēlmēm un gaumēm, bet ir nozīmīgi izvērtēt situācijas rādītājus un izstrādāt atbilstošu plānu turpmākai attīstībai. Tā, ir jāveido piedāvāto apģērbu klāsts saskaņā ar pircēju vēlmēm – vispirms, uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība tam, lai apģērbu ražošanas tiktu izmantotas tikai augsti kvalitatīvas izejvielas, kā arī gatavie apģērbi būtu papildināti ar aksesuāriem, jo kā rada pētījuma rezultāti, tiem ir liela nozīme apģērbu izvēlē.
…
Darba pirmajā daļā tiek izpētīti mārketinga komunikācijas aspekti un tās veidošanas metodes. Darba otrajā daļā tiek atspoguļota uzņēmuma VORTEKS darbības analīze un uzņēmuma mērķauditorijas izpēte. Darba trešā daļa satur uzņēmuma VORTEKS produkcijas virzīšanas pasākumu plānu. Pētījuma mērķis: noskaidrot populārākus reklāmas metodes uzņēmuma VORTEKS klientu piesaistei.
- SIA "Vorteks" sieviešu apģērbu kolekcijas virzīšana Latvijas tirgū
- Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Дипломная для университета54
-
Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
Дипломная для университета74
-
SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
Дипломная для университета75
-
Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Arrova – Debrē ekonomiskā līdzsvara modeļa analīze
Дипломная для университета51
Оцененный!