Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:140271
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    6
  Ievads    7
1.  Reklāma kampaņas kā viens no veidiem pakalpojumu virzībai tirgū    9
1.1.  Reklāmas teorētiskie aspekti    9
1.2.  Reklāmas attīstības vēsture    15
1.3.  Reklāmas kampaņu plānošana    18
1.4.  Reklāmas veidi un to izplatīšanas līdzekļu izvēle, veicot reklāmas kampaņas    24
  Reklāma laikrakstos    26
  Reklāma žurnālos    26
  Reklāma radio    27
  Intensitātes pakāpe informācijas līdzekļos    31
1.5.  Reklāmas kampaņu ietekmes veidi un to efektivitātes novērtējuma paņēmieni    31
2.  Latvijas reklāmas tirgus un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū    33
2.1.  Tele2 sniegto pakalpojumu attīstība un konkurētspēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Latvijā    38
2.2.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem Latvijā    41
3.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību tirgū    49
3.1.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem efektivitātes izvērtējums    49
3.2.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū    50
3.3.  Tele2 sniegto pakalpojumu reklāmas kampaņu attīstības iespējas Latvijas reklāmas tirgū    60
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    67
Фрагмент работы

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu priekšnoteikumus veiksmīgai darbībai, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos, tādējādi arī uz sava sniegtās preces vai pakalpojuma virzību tirgū. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir salīdzinoši plašs un daudzveidīgs telekomunikāciju pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem pakalpojumiem, tad arī Tele2 ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām pakalpojumiem, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajiem pakalpojumiem. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, ne radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka un patērētājiem saistošāka būs reklāmas kampaņa, jo reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku reklāmas tirgus daļu.
Darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt reklāmas teorētiskos aspektus;
2. Izpētīt reklāmas veidus un to izplatīšanas līdzekļus;
3. Izpētīt reklāmas kampaņas ietekmes veidus un tās efektivitātes novērtēšanas paņēmienus;
4. Izpētīt Latvijas reklāmas tirgu un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas tajā;
5. Izpētīt Tele2 attīstību un konkurētspēju Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū;
6. Izvērtēt Tele2 pakalpojumu reklāmas kampaņu efektivitāti;
7. Konstatēt reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū, to pozitīvos un negatīvos aspektus;
8. Izstrādāt secinājumus par reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū, kā arī piedāvāt risinājumus reklāmas kampaņu attīstībai Latvijas reklāmas tirgū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация