Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:143602
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Problēmas risinājums
Autors uzskata, ka ir vairāka alternatīvi pasākumi, kurus „Starbucks” varētu veikt, lai nodrošinātu savu priekšrocību noturību nemitīgajā konkurences cīņā. Kā liecina dažādas patērētāju aptaujas, izstrādātās konkurējošo uzņēmumu vērtību līknes, „Starbucks” ir ieguvis lielisku reputāciju kafijas nozarē salīdzinājumā, piemēram, ar „McDonald”, kas uzskatāms par jaunpienācēju kafijas industrijā. Arī „Starbucks” finansiālie rādītāji liecina par stabilitāti, tādēļ nebūtu pamata uzskatīt, ka uzņēmumam draud nopietnas grūtības.
Izpētot uzņēmuma 2010. gada izstrādāto stratēģiju, autors pauž viedokli, ka ieņēmumu palielināšana uz zemāku izmaksu rēķina var radīt negatīvas izmaiņas produkcijas kvalitātē. Ir skaidrs, ka katra uzņēmuma viens no mērķiem ir samazināt produkcijas ražošanas izmaksas, taču autors uzskata, ka tik stabilam un nodrošinātam uzņēmumam kā „Starbucks” izmaksas jau ir salīdzinoši zemas, tādēļ nebūtu ieteicams izdarīt būtisku spiedienu uz to samazinājuma.
Pēc autora domām, uzņēmumam būtu jāpiestrādā pie sava tēla tālākas izplatīšanas, zīmola un kvalitātes reklamēšanas, jo tā reputācija ir laba, produkcijas kvalitāte augsta, apmeklētāju skaits ir stabils un ienākumu nesošs, taču vērojama stabilitāte bez ievērojumiem kāpumiem vai attīstības. Tas skaidrojams ar preču dzīves cikla trešo jeb brieduma fāzi, kur raksturīga preces pārdošanas tempu palēnināšanās, zemas izmaksas un cenas, peļņas lieluma samazināšanās, kā arī liels konkurentuzņēmumu skaits. Būtībā „Starbucks” uzdevums šajos apstākļos ir savas tirgus daļas un pircēju uzticības saglabāšana, pilnveidojot un dažādojot esošo produktu.
Līdz ar to autora viens no būtiskākajiem ieteikumiem ir produktu pielāgošana, dažādošana, tādējādi apmierinot klientu vēlmes. Apmeklētājiem varētu tikt dota iespēja izstrādāt savu kafijas veidu, izmantojot dažādas garšvielas, sīrupus u.c. maisījumus, kas atbilstu individuālajām vēlmēm, garšu niansēm. Pēc autora domām, tas patērētājiem varētu šķist interesanti un aizraujoši, turklāt atbilstoši reklamējot jauno piedāvājumu uzņēmums tikai veicinās savas labās reputācijas pieaugumu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация