Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:149389
 
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Produkts, to klasifikācija    3
1.1.  Patēriņa produkti    4
1.2.  Ražošanas līdzekļi    4
1.3.  Pakalpojumi    5
2.  SIA „Arkolat” piedāvāti produkti    7
2.1.  Patēriņa produktos    7
2.2.  Īpaša pieprasījuma produkti    11
3.  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

1.1. Patēriņa produkti
Ikdienas pieprasījuma produkti. Produkti, kurus iegādājas bieži, pirkšanai patērējot pēc iespējas mazāk laika. Šīs grupas preces iedalāmas pamatproduktos, impulsprecēs un neparedzētajos produktos. Pamatproduktus pērk regulāri, impulsprecēs pērk bez iepriekšēja nodoma un īpašas meklēšanas, neparedzētos produktus pērk nepieciešamības vai pēkšņas neparedzētas vajadzības dēļ.
Ar nodomu pērkami ir produkti, kurus pircēji rūpīgi izvēlas, vērtē tos atbilstoši saviem uzskatiem par kvalitāti, cenu utt. Šos produktus var iedalīt vienveidīgos un dažādos produktos. Ja redzam kvalitātes ziņā līdzvērtīgus produktus, bet cenā atšķirīgus produktus, tad tos salīdzina pēc cenas kritērija. Taču citos gadījumos, kad jāpērk dažādi produkti, lielāka nozīme ir preču raksturlielumiem, ne cenai.
Īpaša pieprasījuma produkti. Tie ir produkti ar unikālām iezīmēm, un tie paredzēti sevišķai pircēju mērķauditorijai. Īpašā pieprasījuma produkta iegādē parasti izmanto starpnieku pakalpojumus, jo pircēji ir ar mieru gaidīt ilgāk, lai iegūtu vēlamo rezultātu.
Pasīva pieprasījuma produkti ir produkti, par kuriem pircējs neko nezina, un, ja zina, parasti nedomā tos iegādāties.
1.2. Ražošanas līdzekļi
Ļoti daudz dažādus produktus industriālajā tirgū pērk organizētie pircēji jeb juridiskās personas. Ražošanas līdzekļus var klasificēt ievērojot šādus kritērijus:
• Mārketinga stratēģija
• Līdzdalība ražošanas procesā
• Produkta relatīvā vērtība
Izejvielas un materiāli ir produkti, kuri ražošanas procesā ir tās līdzekļi. Tos iedala
• Izejvielās
• Ražošanas materiālos un pusfabrikātos.
Izejvielas var iedalīt lauksaimnieciskajās un dabas izejvielās. Šai produktu grupai nav nepieciešama īpaša reklāma vai aktivitātes virzīšanai tirgū. Dabas izejvielu piegāde ir vairāk limitēta nekā pieprasījums pēc lauksaimniecības izejvielām. Dabas izejvielām parasti ir liels fiziskais apjoms, samērā zema produkcijas vienības vērtība, nepieciešama speciāla transportēšana, nogāde no ražotāja līdz patērētājam. Tā kā patērētāju darbs ir atkarīgs no izejvielu netraucētas piegādes, priekšroka tiek dota ilgtermiņa līgumiem. Galvenie faktori, kas ietekmē piegādātāju izvēli, ir piegādes cenas un rentabilitāte.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1132994
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация