Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:154870
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.12.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Segmentācija    5
1.1.  Tirgus segmentēšanas kritēriji    5
1.1.1.  Strukturālā tirgus segmentācija    5
1.1.2.  Patēriņa tirgus segmentēšana    6
1.1.3.  Lietišķā tirgus segmentācija    7
1.1.4.  Segmentācijas effektivitāte    8
1.2.  Segmentēšanas metodes    9
1.2.1.  Segmentēšanas process    9
1.2.2.  Grupējuma metode    9
1.2.3.  „A Priory” metode segmentēšanā    10
1.2.4.  AID segmentēšanas metode    12
2.  “Cēsu alus”    13
2.1.  Par uzņēmumu    13
2.1.1.  Īsa Cēsu alus darītavas vēsture    13
2.1.2.  Misija    15
2.1.3.  Vīzija    15
2.1.4.  Vērtības    15
2.1.5.  Produkcija    16
2.2.  Patērētāju segmentēšana    17
2.2.1.  AID segmentēšanas metode    17
3.  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

3 Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi:
1. Segmentācija ir tirgus dalīšana vadoties pēc kāda noteikta kritērija.
2. Segmentēšana ir nepieciešama, lai uzņēmums, izmantojot visus pieejamos resursus, spētu veiksmīgāk noteikt savu patērētāju segmentu un pilnvērtīgāk apmierināt šī segmenta velmes un vajadzības, gūstot peļnu.
3. Pastāv vairākas segmentēšanas metodes.
4. Latvijas iedzīvotāji aktīvi patērē alu un “Cēsu alus” ir viens no lielākājiem alus brūvētājiem un pieprasītākajiem alus brendiem Latvijā.
5. “Cēsu alus” izplata plašu alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu sortimentu.
6. Veicot segmentāciju tika noteikts, ka “Cēsu alus” produkcija ir domāta abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem.

Priekšlikumi:
Uzņēmums ir orientēts uz abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem, kā arī produktu cenas ir pieņēmamas gan patērētājiem ar zemiem ienākumiem,gan ar vidējiem ienākumiem. Tāpēc vienīgā augstu ienākumu grupa tiek neapmierināta. No tā seko ,ka „Cēsu alus” uzņēmumam nepietiek eksluzīvu, solīdu dzērienu, lai piesaistītu jaunus pircējus (piemēram sievietes no 35 gadu vecuma , kā arī patērētājus ar augstiem ienākumiem).

„Cēsu alus” uzņēmums labi attīstās tirgū , bet lielas konkurences dēļ saražotiem produktiem nav (vēlami) liels pieprasījums.Tāpēc uzņēmumam ir jāpadomā par kvalitatīvu markētinga specialistu.Trūkst reklāmas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация